Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:10:52 GMT

سکوت کی‌روش پیش از ترک ایران می‌شکند!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۰۲۶۰

سکوت کی‌روش پیش از ترک ایران می‌شکند!

زمان آخرین تمرین تیم ملی در ایران پیش از دیدار برابر ونزوئلا و نشست خبری سرمربی تیم ملی اعلام شد.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم ملی فردا (یکشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی و در ساعت 11 صبح در مرکز ملی فوتبال حضور خواهد یافت.

آخرین تمرین تیم ملی در تهران فردا ظهر در زمین چمن مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. تمرین بازیکنان تیم ملی از ساعت 12:00 آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از شروع تمرین و از ساعت 11، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در سالن اجتماعات هتل آکادمی ملی فوتبال با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

در این رابطه بیشتر بخوانید: گفت‌وگوی «رختکنی» کی‌روش با رسانه‌های ترینیداد و توباگو بعد از تحریم رسانه‌های داخلی!

کی روش در حالی فردا اعلام کرده مقابل خبرنگاران ایرانی قرار می گیرد که در چند روز گذشته مصاحبه با رسانه ها را تحریم کرده بود و حتی بازیکنان تیم ملی هم مقابل خبرنگاران قرار نگرفتند اما امروز مصاحبه ای از سرمربی تیم ملی در رسانه خارجی منتشر شد که مربوط به بعد از بازی ایران مقابل ترینیدادوتوباگو بود. ظاهرا مصاحبه با بیگانه ها برای کی‌روش در اولویت است و سپس مقابل رسانه های ایرانی قرار گرفتن در دستور کار قرار دارد.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف تیم ملی ایران سرمربی فوتبال کارلوس کی روش مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  

تمرین دیروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی‌ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری‌های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت، اما این موضوع می‌تواند به معنی کنار رفتن کدورت‌های گذشته باشد.

 

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی