Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) سبک‌های آزاد بانوان در مجموع تیمی اصفهان با یک طلا، دو نقره و یک برنز مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

همچنین تهران با ١٣ طلا، ٧ نقره، ١٥ برنز و خراسان رضوى یک طلا، چهار نقره و یک برنز مقام های اول و دوم این مسابقات را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با حضور ۴۴۴ کاراته کا و در 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان روز جمعه در سالن کبکانیان تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابی تیم ملی رقابت رقابت های قهرمانی کشور برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقات با حضور برترین ورزشکاران در بخش تکنیک (ممای) از باشگاه‌های برتر استان بوشهر به مدت یک روز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی و اجرای هفت خط کونگ فو تو آ در بخش بانوان با حضور ۷۵ ورزشکار برتر از باشگاه استان بوشهر برگزار شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی استان بوشهر و مدال مسابقات اهدا شد و باشگاه مهر عالی‌شهر مقام اول مسابقات باشگاه آماتا مقام دوم و باشگاه آذرخش مقام سوم را کسب کردند.

نایب رئیس امور بانوان کونگ فو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر قهرمانان بخش ممای کونگ فو توآ استان بوشهر را از برترین‌های کشور اعلام کرد و گفت: از تمامی مربیان و ورزشکاران انتظار داریم سطح فنی خود را در سال جدید جهت کسب مقام‌های برتر حفظ کنند

طیبه عبدالهی از مسئول کمیته مسابقات مریم برگستوان و کادر اجرایی و داوران این دوره از مسابقات پریسا پیشه ور و نهال احمدزاده و خانم کریم زاده، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097348

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز