Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه محور ارومیه - نازلو - سرو 50 کیلومتر طول دارد، گفت: 15 کیلومتر از این مسیر ترانزیتی مهم همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان کلنگ زنی می شود.

ابراهیم مبارک قدم روز شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: این محور 50 کیلومتری در اتصال راه آهن ارومیه - مراغه به پایانه مرزی سرو و ترانزیت کالا و مسافر و حمل و نقل بین 2 کشور ایران و ترکیه اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این بزرگراه به عنوان یکی از طرح های بزرگ و ملی محسوب می شود و نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران – تبریز – بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شده تا اتمام این طرح در دستور کار قرار گیرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر 35 کیلومتر از بزرگراه ارومیه - سرو زیر بار ترافیک قرار دارد و با اجرای 15 کیلومتر باقی مانده، این بزرگراه به طور کامل احداث می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: اعتبار اجرای این 15 کیلومتر بیش از 18 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
مبارک قدم گفت: تعریض و بهسازی مسیر جاده ای خوی - قطور - رازی که مسیری مهم برای توسعه ترانزیت در راستای ارتقای روابط تجاری با شرق ترکیه است، نیز در سفر رییس جمهوری کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر راه دارد که از این میزان سه هزار و 500 کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و فرعی است.
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات دولت روز دوشنبه این هفته به آذربایجان غربی سفر می کنند؛ این سفر، دومین سفر رییس جمهوری و هیات دولت تدبیر و امید به آذربایجان غربی است.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد امور زيربنايي بزرگراه سرو آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف، موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت، پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.‌

کد خبر 6090012

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان