Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان دستمزد بازیگران در نمایش موزیکال «الیورتوئیست» به کارگردانی حسین پارسایی از مباحث داغ و پرچالشی است که این روزها شایعات متعددی درباره آن در فضای مجازی منتشر شده است.

انتشار اخبار و آغاز پیش فروش بلیت‌های نمایش جدید پارسایی با عنوان «بینوایان» عاملی شد تا بازار این شایعات داغ‌تر از گذشته شده و بیشتر به آن دامن زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهناز افشار از جمله بازیگرانی است که شایعه شده بود، میزان دستمزد او برای نمایش «الیورتوئیست» شبی ۳۰ میلیون تومان بوده است، شایعه‌ای که خیلی زود با واکنش مهناز افشار و پارسایی تکذیب شد.

این کارگردان در نخستین قسمت از برنامه «میزانسن» که از شبکه شما پخش شد، ضمن تکذیب این شایعات دربار میزان دستمزد مهناز افشار، بیان کرد: «خانم مهناز افشار شش ماه با ما همکار بودند و در طول این شش ماه که در واقع شبانه‌روزی در پروژه ما بودند، ایشان ماهیانه کمتر از ۳۰ میلیون تومان دریافت کرده است.»

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فضای مجازی مهناز افشار الیور توئیست دستمزد بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ محسن افشار درباره راه اندازی طرح بی آر تی در کمالشهر اظهار کرد: بی آر تی به عنوان یک طرح مستقل و ویژه هنوز در کمالشهر مصوب نشده است اما طبق قولی که شهرداری کرج به شهرداری کمالشهر داده، بنا شده که شهرداری کمالشهر فضای مورد نظر برای خطوط و مسیر بی آر تی مورد نظر را فراهم و مشخص کند. سپس با مساعدت شهرداری کرج بی آر تی از میدان حصارک تا کمالشهر ادامه پیدا کند.

وی افزود: در این راستا مشاور ترافیکی انتخاب و مقرر شده ضمن بررسی بلوار، ایرادات مطرح و اصلاحیه‌های مورد نیاز انجام شود. سپس پیمانکار مورد نظر شروع به فعالیت کرده و در آینده بی آر تی از مسیر مذکور وارد کمالشهر شود.

افشار در خصوص روشنایی معابر در برخی از مناطق کمالشهر اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و اداره برق مهرشهر برای رفع خاموشی‌های معابر و جابه‌جایی تیرهای مزاحم منعقد شده است، به گونه‌ای که خرید لوازم و مصالح با شهرداری و اجرا و جابه‌جایی بر عهده اداره برق باشد.

وی افزود: بر این اساس لایحه‌ای تنظیم و در شورای شهر به تصویب رسید و در کمیته انطباق نیز تایید شده است. بنابراین تیرهایی که باید جابه‌جا شود، مشخص شده و از روزهای آینده جابه‌جایی‌ها طبق اولویت صورت خواهد گرفت.

افشار درباره نیاز به روشنایی در پیشاهنگی گفت: یک بخشی از این روشنایی مربوط به بلوار شهید باکری روبه‌روی ناحیه خدمات شهری است که در اولویت قرار گرفته و بخش دیگر مربوط به انتهای بلوار شهرداری است که خیری هزینه مصالح آن را تقبل کرده است و بخشی دیگر هم مربوط به روشنایی تیرهای برق کوچه‌ها است که در حال پیگیری هستند.

افشار درباره ادامه بازگشایی معبر ۴۵ متری در گلستان ۱۴ گفت: این معبر هم اکنون بازگشایی و با مشاور مربوطه تفاهم‌ شده است. همچنین مقرر شده شهرداری نقشه برداری آن را انجام داده و در اختیار مشاور مربوطه قرار دهند تا ملاحظات ترافیکی آن را به شورا بدهند.

وی افزود: در حال حاضر پیمانکار آماده ‌است که جدول کشی، آسفالت و زیرسازی و خط سلامت این مسیر را انجام دهد. این معبر که معبر مهمی بوده و هم‌عرض خیابان بهشتی است تا خیابان فجر ۴ باز است و کمالشهر را به خرمدشت متصل می‌کند و در ادامه به چهارباغ نیز متصل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903358

دیگر خبرها

  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • ببینید | اولین واکنش آزمون به شایعات اخیر؛ سردار به ایران می‌آید؟
  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • (ویدئو) روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت
  • روایت مهناز افشار از شکست و سرخوردگی پس از مهاجرت (فیلم)
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم