Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته شده بود مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در آذرماه تشکیل شود اما برگزاری این جلسه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از قبل تعیین کرده بود که مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای بررسی مسائل جاری این فدراسیون در آذرماه سال جاری تشکیل خواهد اما با وجود نزدیک شدن به این موعد هنوز مشخص نیست جلسه مجمع عمومی برگزار می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت برگزاری این جلسه وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم 6 عضو فدراسیون فوتبال بازنشسته هستند و قرار است در مجمع عمومی این موضوع مطرح شود. 

پس ازابقای مهدی تاج در فدراسیون فوتبال  اعلام شد که موضع فعالیت سایر بازنشسته‌ها در فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی مطرح خواهد شد. علی کفاشیان، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، محمود اسلامیان و... اعضای بازنشسته هیئت رئیسه هستند و محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون نیز مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند. 

بررسی راهکارهای ماندن بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال به جز ساکت در جلسه هیئت رئیسه

موضوع جابه‌جایی دبیرکل به هیئت رئیسه بازمی‌گردد اما تکلیف سایر افراد بازنشسته باید در مجمع مشخص شود. در واقع این افراد باید از سمت خود کنار رفته و مجمع عمومی اعضای جدید هیئت رئیسه را انتخاب کنند. با این حال حرف و حدیث‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه گزارش مالی هنوز آماده نشده و به همین دلیل ممکن است مجمع عمومی فدراسیون با تاخیر برگزار شود. 

در جلسه روز گذشته هیئت رئیسه اعلام شد که صورت‌های مالی آماده نیست و همین موضوع می‌تواند برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که پس از جلسه 3 جانبه مسعود سلطانی‌فر، رضا صالحی امیری و مهدی تاج پس از ابقای رئیس فدراسیون فوتبال سایر افراد بازنشسته باید این فدراسیون را ترک کنند و این اتفاق با برگزاری مجمع عمومی در آذرماه رخ خواهد داد. حال با این شرایط سوال این است که آیا صورت‌های مالی تا آذرماه آماده خواهد شد یا خیر؟ 

انتهای پیام/ 

R39383/P35350/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام