Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،تمرینات سه روزه مرحله هشتم اردوى استعدادیابى منطقه ٨ کشور از چهارشنبه 23 آبان در کمپ مرزداران تبریز آغاز شد و تا روز جمعه 25 آبان ادامه داشت. نفرات حاضر در این اردو 4 جلسه تمرین و بازی تدارکاتی و 5 جلسه کلاس توجیهی تئوری را سپرى کردند.

اسامى بازیکنان حاضر در اردو  به این شرح مى باشد؛ آرمان نیک روش،امیر ارسلان عین الله زاده ،عرفان محرمی،ابوالفضل خردمند،امیرحسین آستانی،مهدی برقی، علیرضا آزاد،امیر مهدی ابراهیمی،امیر مهدی خان محمدی،آرتین محب الهی ، امیرحسین اخوان،حسین فتحی،علیرضا افخم، وحید تاپدوقی، امیر ابراهیم زاده ،محمدحسن اهری پور،عرفان صدرسلفی،امین ابراهیمی نسب،محمدرضا ترابی،عطا صالح نیا،امیرحسین رشیدی،ابوالفضل زارعی،سالار نصرتی،علی رضایی و فاضل شادی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی شادی افخم برنا منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر