Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@23:42:17 GMT

پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۴۸۴

پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در تهران

خبرگزاری ایسنا: حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۲۷ آبان) نسبت به روز گذشته است، اظهار کرد: در برخی ساعات امروز وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه با جهت غالب جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: هرچند این شرایط جوی پایدار نخواهد بود و با کاهش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۲۸ آبان) تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه تا فردا (۲۸ آبان) دمای هوا در پایتخت کاهش جزیی خواهد یافت، تصریح کرد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود طی فردا (۲۸ آبان) به تدریج بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود.

شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۸ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۸۸ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: فردا

کلیدواژه: غلظت آلاینده کیفیت هوای تهران غلظت ذرات معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت