Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:39:10 GMT

نایب رئیس دوم، استثنا از قانون بازنشستگی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۵۱۴

نایب رئیس دوم، استثنا از قانون بازنشستگی

این احتمال وجود دارد نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در نهادهای دولتی معاف شود.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر حیدر بهاروند نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بشمار می رود که ریاست سازمان لیگ برتر را برعهده دارد.


گفتنی است سازمان لیگ برتر به صورت کاملا خصوصی اداره می شود و به عنوان برگزار کننده بازی ها در فوتبال ایران نه تنها از فدراسیون فوتبال پولی نمی گیرد بلکه به واسطه درآمدهایی که از اسپانسرها دارد به فدراسیون فوتبال پول هم می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به واقع سازمان لیگ برتر بر خلاف فدراسیون فوتبال از بودجه دولتی استفاده نمی کند و همان طور که اشاره شده برای خودش کسب درآمد می کند.


جالب اینکه سازمان لیگ برتر به عنوان نهاد خصوصی به ثبت رسیده است که حوزه فعالیتش برگزاری مسابقات فوتبال در رده های سنی مختلف و در دو بخش آقایان و خانم ها است و این احتمال وجود دارد که از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در نهادهای دولتی معاف شود.


البته فدراسیون فوتبال هم با وجود دریافت کمک های دولتی از سوی وزارت ورزش و جوانان بر اساس ماده یک اساسنامه که به تایید هیات دولت و رویت فیفا رسیده نهاد غیر دولتی به شمار می رود. در تعریف این فدراسیون فوتبال حتی به نهاد عمومی هم اشاره نشده است.


در آخرین تغییر و تحولات قرارشده مهدی تاج با استفاده از کارت جانبازی درخواست بازگشت به کار را ارایه دهد. اما دیگر مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال در خطر برکناری قرار دارند. هر چند گفته می شود با کاهش دستمزد خود به یک سوم می توانند بر سر کار حضور داشته باشند که در این صورت حکم آنها از مثلا نایب رئیس فدراسیون فوتبال یا عضو هیئت رئیسه به مشاور تنزل پیدا خواهد کرد.


هم اکنون یکی از مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال که با دریافت یک سوم حقوق و به عنوان مشاور با فدراسیون فوتبال کار می کند غلام حسین زمان آبادی است که مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال را برعهده دارد. هر چند او به واقع رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال است.

سازمان لیگ برتر حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم