Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: 9 هزار و 200 دقیقه برنامه با رویکرد تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی شبکه استانی در این خطه تولید و پخش شد.

به گزارش ایرنا، «امیرهوشنگ آذردشتی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تشریح و تبیین برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی از دهه مبارک فجر سال گذشته در دستور کار رسانه ملی استان مرکزی قرار گرفت که برنامه های متعددی در بخش های مختلف سیما، صدا، خبر و فضای مجازی تولید و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تولید برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای استان مرکزی با رویکرد تولید و دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای تشریح عملکرد دستگاه های خود در شرایط کنونی به اوج خود رسیده و تا پایان بهمن ماه امسال نیز ادامه دارد.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی توضیح داد: 2 هزار و 480 دقیقه از برنامه های سیمای این مرکز تولیدی، 2 هزار و 119 دقیقه برنامه های زنده و چهار و هزار و 600 دقیقه نیز برنامه های تامینی از قبیل فیلم، مستند، نمایش و انیمیشن است.
آذردشتی ادامه داد: علاوه بر تولیدات سیمای رسانه ملی این استان، هفت هزار و 400 دقیقه برنامه نیز در معاونت صدای این مرکز تولید و پخش شده است.
وی بیان کرد: تولید 60 گزارش خبری، 12 مستند، 40 گفت و گوی خبری و تولید 250 عنوان برنامه در خبرگزاری صدا و سیما و همچنین ارتباط مستقیم با شبکه های شما و خبر از مهمترین برنامه های معاونت خبر صدا و سیمای استان مرکزی با عنوان تشریح و تبیین عملکرد 40 ساله انقلاب اسلامی است.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: تولید 550 قطعه فیلم، عکس و اینفوگرافی نیز از مهمترین اقدامات معاونت فضای مجازی اداره صدا و سیمای استان مرکزی است.
معاون صدای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این نشست گفت: معرفی چهره های انقلابی، تولید برنامه های گفتمان انقلاب با هدف پاسخ به شبهات نسل جوان با عنوان به سوی فردا و روایت مبارزان و انقلابیون با عنوان چله نشینان عشق از مهمترین اقدامات این معاونت در راستای تشریح عملکرد انقلاب اسلامی در 40 سالگی پیروزی است.
«محمدرضا خاکپور» افزود: معرفی دوران های مختلف کودکی، نوجوانی و جوانی امام خمینی(ره) و زندگی ایشان درخمین و اراک تولید بسته های کوتاه پنج دقیقه ای با عنوان 40 سال انقلاب از دیگر اقدامات معاونت صدای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب است.
معاون سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز گفت: دعوت از استانداران و فرمانداران ادواری این استان از سال 1357 تاکنون با هدف تشریح عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در این استان و تولید برنامه ای با عنوان سرزمین آفتاب با حضور کارشناسان سیاسی با هدف پاسخگویی به شبهات نسل جوان از مهمترین برنامه های این معاونت در 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
«جواد ابوالمعصومی» افزود: تشریح و تبیین نقش برجسته امام راحل و مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب و نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و تولید برنامه یادمان باشد با هدف معرفی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی نیز از دیگر برنامه های معاونت سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: تولید مستند صدای انقلاب و معرفی زندگی شهید محلاتی که برای نخستین بار صدای انقلاب اسلامی را از رادیو اعلام کرد، برپایی جشنواره 40 خاطره و 40 داستان، تولید مستند خلبان شهید سرلشگر «اسدالله بربری» نیز در طول یکسال گذشته با هدف تشریح عملکرد 40 سالگی انقلاب اسلامی در معاونت سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی تولید شد.
معاون سیمای صدا و سیمای استان مرکزی تولید 2 هزار و 119 دقیقه برنامه های مختلفی از قبیل ما می توانیم، خانه آفتابی، در مسیر توسعه و اینجا آبادی و 2 هزار و 350 دقیقه زیرنویس کلام امام راحل و مقام معظم رهبری را از مهمترین برنامه های آیتمی این معاونت در 40 سالگی انقلاب عنوان کرد.
وی پخش برنامه های نقش مردم و رهبری در پیشبرد اهداف نظام، آن سوی دیوار، سیمرغ، انقلاب دوم، استعمار و اقتدار و چندین فیلم سینمایی را از مهمترین برنامه های تامینی معاونت سیمای اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب عنوان کرد.
معاون خبر اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز گفت: روزانه بیش از 100 دقیقه اخبار در ساعات 10، 16 و 19 از رادیو و 11، 20 و 23 از سیمای این مرکز پخش می شود.
«پیام امیری» افزود: تولید و پخش مستندهای خبری پنج دقیقه ای، گزارش های خبری سه دقیقه ای، مصاحبه و گفت و گوی خبری از مهمترین اقدامات معاونت خبر صدا و سیمای استان مرکزی در 40 سالگی انقلاب است.
معاون فضای مجازی اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این نشست گفت: علاوه بر تامین محتوا در فضای مجازی، رصد شبکه های مختلف و ارایه گزارش به مدیریت مرکز نیز از اولویت های این معاونت است.
«اسماعیل مقدسی پور» افزود: 550 عنوان محتوا در معاونت فضای مجازی اداره کل صدا و سیمای استان مرکزی با هدف تشریح و تبیین عملکرد 40 ساله نظام اسلامی در استان مرکزی تولید شد.
13 کارگروه فرهنگی، اقتصادی، علم و فناوری، رسانه، روستا و محرومیت زدایی، ورزش و جوانان، زنان، تشکل های مردم نهاد، روحانیت، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان، بسیج و فرهنگیان و دانش آموزی برای برگزاری هر چه باشکوهتر آیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی تشکیل شده است.
استان مرکزی با12 شهرستان و یک میلیون 440 هزار نفر جمعیت به عنوان استان آفتاب شهرت دارد چرا که خمین از توابع این استان زادگاه امام خمینی (ره) است.
3017/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه صدا وسيما استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مکث

خروش دانشجویان آمریکایی در روزهای اخیراتفاق تازه و منحصر به فردی است دانشجویانی که در گذشته آمریکا هم خیزش هایی داشتند که منجر به انقلاب هایی نذیربیداری آمریکایی یا انقلاب جنسی دردهه های ۶۰یا۷۰ میلادی شد.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079980 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • برنامه مکث
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌