Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ۵ چهره سینمایی از ایران و کشورهای استرالیا، بنگلادش و آمریکا ترکیب هیأت داوری فیلم‌های سینمایی بخش بین‌الملل جشنواره را تشکیل می‌دهند.

در این خبر اسامی این هیأت داوری به این ترتیب آمده است: مجید مجیدی از ایران، احمدرضا درویش از ایران، مارتین مهاندو از استرالیا، غلام ربانی بیپلوب از بنگلادش، رودریگو ویلا از آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیأت قرار است ۱۲ عنوان فیلم سینمایی راه یافته به بخش مسابقه این رویداد سینمایی را داوری کنند. فیلم‌هایی از ترکیه، بوسنی، اروگوئه، هند، سوریه،اسپانیا، روسیه و ایران در بخش رقابت خواهند داشت.

عناوین فیلم‌های سینمایی راه یافته دربخش مسابقه بین‌الملل این رویداد سینمایی به این ترتیب است:

هیچوقت ترکم نکن/ ایدا بژیک از ترکیه و بوسنی
مسیری به سپیده دم/ اندرو کاسترو از اسپانیا
ماجرای نیمروز/ محمدحسین مهدویان از ایران
شب دوازده ساله/ الوارو برچنر از اروگوئه
سرو زیر آب/ محمدعلی باشه آهنگر از ایران
پدر/ باسل الخطیب از سوریه
زندان حلب/ نجدت انزور از سوریه
تیک آف/ ماهش نارایان از هند
تنگه ابوقریب/ بهرام توکلی از ایران
تایگر زنده است/ علی عباس ظفر از هند
باران حمص/ جود سعید از سوریه
۲۸ سرباز پانفیلو/ کیم دروزینین، آندری شالوپا از روسیه
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار «تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری مراکز و سازمان های مختلف از ۵ تا ۹ آذر ماه سالجاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد