Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جامعه هتلداران استان فارس از تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی هتل‌های شیراز در ایام برپایی نمایشگاه گردشگری پارس خبر داد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ استانها فارس نظرات

حسن سیادتان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس از تاریخ 21 تا 24 آذرماه اظهار داشت: حضور اعضای جامعه هتلداران ایران در این نمایشگاه و ارائه تخفیفات 20 تا 40 درصدی هتل‌های شیراز از جمله اقدامات جامعه هتلداران در ایام برپایی نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وقفه‌ای که در سال‌های گذشته برای برپایی نمایشگاه پیش آمده بود، گفت: در یکی دو سال گذشته با برنامه‌ریزی این نمایشگاه دوباره برگزار شده و بستری برای رونق گردشگری و هتلداری است. 

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه نمایشگاه سال گذشته دستاورد خوبی برای گردشگری استان داشته است، افزود: باید هر سال با برنامه‌های تخصصی زمینه برای حضور بخش خصوصی و رونق گردشگری را به وجود آورد. 

سیادتان با اشاره به رویکرد اصلی نمایشگاه امسال بیان کرد: توجه به گردشگری سلامت به عنوان یکی از رویکردهای نوین در عرصه گردشگری می‌تواند رونق بیشتری به گردشگری استان فارس دهد به ویژه اینکه شیراز در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارد. 

وی ارائه پکیج‌هایی ویژه سفر گردشگران سلامت را یکی از راهکارها برای استفاده بیشتر از هتل‌ها در این نوع گردشگری دانست و عنوان کرد: جامعه هتلداران این آمادگی را دارد که با همکاری بیمارستان‌های واجد شرایط این امکان را برای گردشگران خارجی سلامت ایجاد کند. 

رئیس جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از هتل‌ها در گردشگری سلامت کم است، تصریح کرد: همکاری بیشتری بین متولیان امر و جامعه هتلداران می‌تواند سهم هتل‌های فارس از گردشگری سلامت را افزایش دهد. 

انتهای پیام/  ت

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد