Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج در برنامه تلویزیونی «شویل دنا» به تشریح برخی از اقدامات عمرانی در شهر یاسوج پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری یاسوج، نستهن مقدم بیان کرد: نگاه ویژه شورای پنجم و شهرداری یاسوج به بخش عمرانی و زیر ساخت ها بوده که خوشبختانه طی یک سال و یک ماه گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم عمده ترین عملکرد شهرداری یاسوج در سال گذشته را به پروژه های مواصلاتی دانست و عنوان کرد: محور مواصلاتی ۴۵ متری بن سنجان، شرف آباد ، دولت آباد و زیرتل و اتصال آن به پل سوم بشار که ۲۷ سال پیش مصوب شده بود تاکنون بنا به دلایلی نامعلوم موفق به اجرای آن نشدند.

وی گفت: در پنجم فروردین سال جاری کلنگ زنی این محور مواصلاتی انجام شد که به لطف خداوند در این بازه زمانی کوتاه مدت تقریبا ۵۰ درصد از مسیر را با  تعامل مردم بازگشایی شده است.

شهردار یاسوج اعتبار این معبر پنج کیلومتری که بزرگترین خیابان شهر یاسوج است را ۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با وجود اعتبار بالا  جهت این پروژه شیرینی ارتقاء کلاس شهری را در این پروژه شاهد خواهیم بود .

مقدم خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این پروژه بار ترافیک شهری از مرکز شهر به جنوب یاسوج انتقال داده خواهد شد.

مقدم در ادامه به پروژه مهم پل چهارم بشار اشاره کرد و بیان داشت:  این پروژه اگرچه در سال ۹۴ شروع شد اما بدلیل مشکلات مالی  و مشکلاتی که در سیستم اجرایی بوجود آمد، حدود یکسال تعطیل بود و طی سه سال تنها  30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که از سال پیش شهرداری عزم خود را جزم کرد و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همت پیمانکار  این پروژه جهاد نصر اصفهان حدود به  ۶۰ درصد در یکسال گذشته پیشرفت داشته و هم اکنون به پیشرفت 90 درصدی رسیده است.

وی ادامه داد : همه تیرهای بتونی اجرا شده و آماده کارگزاری است که ورودی و خروجی بلوار رجا را شامل خواهد شد و در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود و نیز اتصال پل چهارم به منطقه سروک و ادامه به نجف آباد را با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان نیز هفته گذشته کلنگ زنی شد.

شهردار یاسوج در ارتباط با زمان بهره برداری این پروژه عنوان کرد: پروژه پل چهارم از پروژه های اقتصاد مقاومتی است که بنا است پروژه های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال به بهره برداری برسند که همه تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این پروژه انجام خواهیم داد .

شهردار یاسوج  تصریح کرد: پروژه پل چهارم از پیشرفت خیلی خوب و مثال زذنی برخوردار بوده است که سهولت تردد به بیمارستان امام سجاد، جنوب شهر یاسوج و روان سازی شهر یاسوج از مهمترین خصوصیات پل چهارم بشار است.

مقدم افزود: از دیگر خصوصیات مهم این پل می توان به بحث پدافند غیرعامل اشاره کرد که اگر مشکلی پیش می آمد شهر قفل می شد که با افتتاح پل سوم و در آینده نزدیک پل چهارم یاسوج از تنگا خارج خواهد شد.

شهردار یاسوج گفت : پروژه پل سوم بسیار حیاتی است که عدم هماهنگی بین  شهرداری راه شهرسازی و پلیس راه بود که در زمینه علائم هشدار دهنده در اسرع وقت با هماهنگی های صورت گرفته اقدامات صورت خواهد گرفت.

مقدم  به طرح جامعه ترافیک شهری یاسوج اشاره کرد و افزود: این طرح شده و مطالعات این طرح تا پایان آبانماه انجام شده است که قابلیت این را دارد که تا بیست سال آینده  رفع مشکلات ترافیکی پیش بینی شده است.

مقدم با اعلام اینکه از این به بعد پل های ساخته شده در شهر یاسوج برقی خواهند بود، بیان کرد : پروژه ۲۰ متری شهرک جوشکاران طرح بسیار خوبی برای کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: معبر شهرک جوشکاران با عرض 20 متر و به طول 700 متر با اتصال شهرک جوشکاران و شرف آباد به کمربندی امامزاده مختار (ع) نقش مهمی در کاهش بار ترافیک و توسعه متوازن شهر یاسوج خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به پروژه روشنایی پارک جنگلی که ابتدای امسال به بهره برداری رسید، گفت :مکان ناامن پارک جنگلی با ایجاد روشنایی در این محل به جایگاه امن و دل انگیز برای شهروندان و مهمانان تبدیل شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اقتصاد مقاومتی ترافیک روشنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مشکلات مالی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا بعد از یک سال خبر داد.   علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره آبان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قویتر در این مسابقات 55 ورزشکار را به اردوی انتخابی دعوت کردیم که این فوتبالیست‌ها در 3 گروه 18 نفره به مدت 12 روز به رقابت خواهند پرداخت. در پایان 14 نفر از فوتبالیست‌ها برتر شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.   وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هر ماه تا زمان اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به مدت 10 روز اردو خواهند داشت که در طی این اردوها، 12 ورزشکار اعزامی به اسپانیا معرفی می‌شوند.   سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که سال گذشته در مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا به مقام قهرمانی دست یافتند نیز در اردوی انتخابی حضور خواهند داشت؟ تصریح کرد: با توجه به این که بعد از مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا هیچ تورنمنت و اردوی آماده سازی نداشتیم و تنها یک مرحله مسابقات قهرمانی کشور برگزار کردیم و بازیکنان یک سال از تمرینات دور بودند، برای مشخص شدن ترکیب تیم اصلی اعزامی به جهانی اسپانیا، باید تمام بازیکنان در اردوی انتخابی شرکت کنند تا بهترین‌ها را برای این تورنمنت شناسایی کنیم.   بنابراین هیچ گونه نگاه سلیقه‌ای در انتخاب بازیکنان نخواهیم داشت و هر ورزشکاری که از نظر بدنی و فنی در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشد عازم اسپانیا می‌شود.   وی در پایان درباره وضعیت تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جهانی اسپانیا، تصریح کرد: این تیم تاکنون عناوینی همچون نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی و سومی پارالمپیک پاریس و... را در کارنامه خود دارد و تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در جهان نشده است، سعی داریم این دوره قهرمان جهان شویم و ویترین موفقیت‌های این تیم را با قهرمانی تکمیل کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲