Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سامان قدوس به دلیل آنچه مشکل تردد این بازیکن در سال 97 به دلیل خدمت سربازی عنوان شد نتوانست در دیدار ایران و ترینیداد و توباگو حاضر شود و قرار است از امشب به اردوی تیم ملی در کشور قطر اضافه شود.

بعد از بازتاب این خبر سردار کمالی اعلام کرد که قدوس مشکلی برای همراهی تیم ملی و تردد در ایران ندارد اما مسئولان فدراسیون مدعی شدند قدوس تاکنون 3 بار به ایران آمده و با توجه به اینکه تکلیف خدمت سربازی وی مشخص نیست او در سال 97 نمی‌تواند به ایران بیاید ضمن آنکه قبل از دیدار ایران و بولیوی به این بازیکن و مسئولان فدراسیون عنوان شد که برای تردد در ایران در سال 97 او حتما باید مجوز ستاد کل نیروهای مسلح را در اختیار داشته باشد و حتی برای بار سوم وزارت امور خارجه برای این بازیکن وساطت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتشار این مطلب سردار کمالی مدعی شد اگر برای این فرد یا هر فرد دیگری مشکلی به وقوع پیوست فقط کافی است به ستادکل یا خود بنده مشکل را منعکس کنند تا بلافاصله مشکل رفع شود؛ البته باید گفت این موارد ابلاغ شده و منع قانونی ندارد.

این اظهارات در حالی از سوی کمالی صورت گرفته که فدراسیون فوتبال در حال حاضر برای خروج بازیکنانی نظیر سرداز آزمون، علیرضا بیرانوند، علی قلی زاده، سید مجید حسینی و .... مبلغ 15 میلیون تومان به عنوان وثیقه برای هر کدام به اجرا می‌گذارد.(این قانون برای همه مردم است). با این شرایط سامان قدوس و فدراسیون فوتبال چگونه می‌توانند با یک تماس مشکل بازیکنان را حل کنند ضمن آنکه اگر بازیکنی مثل قدوس نتواند طبق قوانین ایران را ترک کند در آن صورت باشگاه فرانسوی به سادگی از این بازیکن و فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

مسئولان فدراسیون معتقدند با تماس و رایزنی نمی‌شود مشکلات را حل کرد و اگر ستاد کل نیروهای مسلح با تردد این بازیکنان مشکلی ندارد نامه ‌ای را برای فدراسیون تهیه کند تا بازیکنان تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها مشکلی برای حضور در اردوهای تیم ملی نداشته باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وثیقه ملی پوشان سرباز فوتبال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد