Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه برنامه ریزی رفع نواقص جهت تکمیل یادمان و آرامگاه ملافاضل سکرانی شاعر بلند آوازه شادگانی به ریاست جنامی، معاون فرماندار شادگان و با حضور نماینده خانواده ملافاضل سکرانی و سایر اعضاء با هدف بررسی آخرین وضعیت احداث پروژه آرامگاه این شاعر گرانقدر و هماهنگی برگزاری مراسم افتتاحیه یادمان آن مرحوم در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسریع در روند اجرای پروژه ساخت یادمان و آرامگاه ملافاضل سکرانی حداکثر در اواخر دی ماه، ساماندهی فضای سبز و راه های ارتباطی منتهی به آرامگاه، برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری از آرامگاه و یادمان این شاعر گرانقدر شادگانی و مراسم بزرگداشت بصورت همزمان در یک روز با حضور مسئولان کشوری و استانی از مهم ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است؛ ملافاضل سکرانی، شاعر و ادیب عرب استان خوزستان درماه محرم الحرام 1340 هجری قمری (1302 هجری شمسی) در شهرستان شادگان دیده به جهان گشود.

وی قبل از رحلتش موفق به کسب جایزه دوسالانه عیلام از مؤسسه فرهنگی و هنری معلم شد، ملافاضل سکرانی سرانجام در 28 دی ماه سال 1392 در شهرستان شادگان دیده از جهان فروبست.

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در احداث آرامگاه شهدای گمنام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری احداث آرامگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد

ایسنا/خوزستان فرماندار شادگان با اشاره به یکطرفه شدن محور بندر امام ـ آبادان در شب گذشته، از بازگشایی این محور خبر داد.

جمال صالح زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بسته شدن محور بندر امام ـ آبادان به دلیل بارندگی شدید و طوفان اظهار کرد: محور بندر امام (ره) ـ آبادان که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در این محور برقرار و شرایط کاملا عادی است.

فرماندار شادگان با اشاره به دلیل مسدود شدن این محور، عنوان کرد: با توجه به طوفان شب گذشته که منجر به سقوط دکل های برق شده بود، پلیس راه محور را یکطرفه کرده بود که پس از جابه جایی دکل ها، شرایط تردد به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد