Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:46:46 GMT

غیبت لواندوفسکی مقابل پرتغال به دلیل مصدومیت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۸۴۱

رابرت لواندوفسکی مهاجم ستاره‌ی بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان در اردوی تیم ملی کشورش از ناحیه‌ی زانو با مصدومیت خفیف مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی آلمانی بیلد اعلام کرد که لواندوفسکی در اروی تیم ملی لهستان از ناحیه‌ی زانو دچار مصدومیتی خفیف شده ولی به دلیل همین مصدومیت نمی‌تواند روز سه‌شنبه در دیدار تیم ملی کشورش با پرتغال در چهارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیلد می‌گوید لواندوفسکی بعد از این بازی اردوی لهستان را با مصدومیت ترک خواهد کرد و به جمع بازیکنان بایرن مونیخ خواهد پیوست.

 

بیلد از قول منابع خود در تیم ملی لهستان نوشت که لواندوفسکی از چند روز پیش با این مصدومیت دست به گریبان بوده و در نهایت تصمیم گرفته شده که از او در بازی مقابل پرتغال استفاده نشود. بیلد می‌گوید لواندوفسکی به همین دلیل کمپ تیم ملی لهستان را ترک کرده است.

 

 

لهستان هم مثل آلمان در لیگ ملتهای یوفا سقوط کرده است و بازی مقابل پرتغال را به عنوان فرصتی مناسب برای کسب آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای 2020 می‌بیند. اما پرتغال با تساوی بدون گلی که در مقابل ایتالیا بدست آورد صدرنشینی خود را در این گروه رقابتهای لیگ ملتها قطعی کرد.  

 

اما روزنامه‌ی بیلد می‌گوید از بخت خوب بایرن مونیخ مصدومیت لواندوفسکی جدی نیست و او تنها با چند روز شرکت نکردن در تمرینات دوباره به شرایط عادی برخواهد گشت. بیلد از قول پزشک تیم ملی لهستان نوشت:" لواندوفسکی بعد از حدود هفت روز دوباره کاملاً آماده خواهد بود". بیلد می‌گوید به این ترتیب لواندوفسکی قاعدتاً برای بازی آتی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا که در آلیانز آرنا مقابل فورتونا دوسلدورف برگزار می‌شود، آماده خواهد شد و به میدان خواهد رفت.

تیم ملی لهستان لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی لهستان لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور