Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:17:25 GMT

سعید معروف بالاخره طعم پیروزی در ایتالیا را چشید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۸۵۷۳

سعید معروف بالاخره طعم پیروزی در ایتالیا را چشید

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی والیبال ایران همراه با تیم باشگاهی جدیدش، سرانجام توانست در هفته هشتم سری آ ایتالیا طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در هفته هشتم مسابقات والیبال باشگاه های ایتالیا، تیم سیه‌نا با حضور سعید معروف و هدایت خوان سیچلو مربی پیشین تیم ملی ایران، در خانه خود با نتیجه سه بر 2 از سد میلانو گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معروف در این بازی هم مانند تمام دیدارهای این فصل سیه‌نا بازیکن اصلی تیمش بود و 3 امتیاز هم به دست آورد.
بر خلاف سیه‌نا، دیگر تیم‌هایی که بازیکنان ایرانی را در اختیار دارند، در این هفته ناکام بودند.
ورونا در خانه تیم پر ستاره ترنتینو با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. محمدجواد معنوی نژاد در ست های اول و دوم و مرتضی شریفی در ست های دوم و سوم بازیکن اصلی ورونا بودند و به ترتیب 3 و 7 امتیاز کسب کردند. نمره این 2 بازیکن هم به ترتیب 5.5 و 5.8 بود.
مونزا هم در خانه خود سه بر یک از تیم سورا شکست خورد. در این بازی امیر غفور 19 امتیاز برای مونزا به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن تیمش بود ولی نتوانست مانع از شکست خانگی تیم خود شود.
کاستلانا گروته هم در زمین خود سه بر صفر از پروجا صدرنشین بلامنازع مسابقات شکست خورد تا تنها تیمی باشد که هنوز در جدول سری آ بدون پیروزی باقی مانده است. مجتبی میرزاجانپور در این بازی 17 امتیاز برای کاستلانا کسب کرد اما تلاش او برای فرار این تیم از شکست کافی نبود.
در جدول رده بندی لیگ والیبال ایتالیا پروجا صدرنشین است و تیم های مونزا ششم، ورونا هشتم، سیه‌نه سیزدهم و کاستلانا چهاردهم هستند.
ورزشی ** 2024**9118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال لژيونر واليبال سعيد معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم