Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شهبازی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت های کشتی زیر 23 سال جهان اظهار داشت:رقابت های جهانی امسال با توجه به حضور کشتی گیران عنواندار سطح بالایی داشت و من هم به نظر خودم کشتی های نسبتاَ خوبی گرفتم.

قهرمان جوانان جهان تصریح کرد:در ابتدای رقابت ما قبل فینال خیلی الکی امتیاز از دست دادم و آنطور که باید کشتی نگرفتم،در ادامه هم برای جبران خیلی تلاش کردم اما نشد،هر چند داوران در ثانیه های پایانی می توانستند به کشتی گیر روس پوئن ندهند اما در نهایت 10 بر 10 باختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته داوران هیچ وقت هوای کشتی گیران ایرانی را ندارند و همان طور که همه دیدند در رقابت های جهانی امسال نیز حق بچه های ما خورده شد.

وی ادامه داد:در دیدار رده بندی با همه توان روی تشک حاضر شدم و خدا رو شکر می کنم که دست خالی از این مسابقات به ایران برنگشتم و به مدال برنز رسیدم.

شهبازی در خاتمه با تشکر از همه کسانی که برای موفقیت او زحمت کشیدند گفت:مدالم را در ابتدا به علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی،اکبر فلاح مربی سازنده ام و همچنین خانواده ام به ویژه پدرم که بی نهایت برای من زحمت کشیده تقدیم می کنم و با قاطعیت عرض کنم اگر به خاطر پدرم نبود هیچ وقت پا روی تشک کشتی نمی گذاشتم.

بیشتر بخوانید:

امین طاهری:برای مدال طلا به رومانی رفتم/با دست خالی سوم جهان شدیم علیرضا رضایی:داوران خیلی ضعیف بودند/نایب قهرمانی جهان کمترین حق ما بود عنوان سومی ایران در کشتی آزاد زیر 23 سال جهان/صعود 5 پله ای شاگردان رضایی نسبت به سال گذشته

انتهای پیام/

صحبت های شهبازی دارنده مدال برنز کشتی آزاد زیر 23 سال جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • همیشه به این فکر میکردم که روزی مدال می‌گیرم و افتخارآفرین می‌شوم
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • جایزه 23 میلیاردی دولت به کشتی گیران
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان