Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از تغییر آیین‌نامه انتخابی تیم ملی خبر داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

جمیل لطف‌الله‌نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی اظهار داشت: برنامه‌ام را به فدراسیون داده‌ام، اما هنوز کامل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای سال 2019 حضور در 13 تورنمنت اصلی را مدنظر دارم که باید اسامی آنها را به فدراسیون ارائه کنم و هر کدام که شرایط فراهم بود، ملی‌پوشان شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به تغییر آیین‌نامه انتخابی تیم ملی گفت: این آیین‌نامه قطعاً تغییر می‌کند، چرا که باید برخی موارد در آن مد نظر قرار بگیرد. برخی بازیکنان همچون نیما عالمیان لژیونر شده‌اند و شاید نتوانند به تور کامل در تورهای ایرانی شرکت کنند. به همین دلیل باید آیین‌نامه را تغییر بدهیم تا شرایط بهتری برای تیم ملی فراهم شود. به هر حال باید شرایطی را به وجود بیاوریم که لژیونرها هم در انتخابی تیم ملی باشند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره تاثیر حضور نیما عالمیان در لیگ‌های خارجی عنوان کرد: بدون شک اولین تاثیر این موضوع برخورد با شیوه‌ها و حریفان تمرینی مختلف است که بازیکن با آنها آشنا می‌شود. نیما در ایران تقریباً همیشه با نوشاد تمرین می‌کرد، اما حالا این فرصت را دارد که با بازیکنان دیگری روبرو شده و از این برخورد با شیوه‌های مختلف بازی تجربه کسب کند.

تنیس روی میز آزاد بلاروس| حذف نیما عالمیان با شکست مقابل نفر 165 رنکینگ جهانی

 

لطف‌الله‌نسبی درباره شکست نیما عالمیان مقابل حریفی ضعیف‌تر از خودش در مسابقات بلاروس گفت: فرصت نشده با او صحبت کنم، اما باید بگویم که گاهی برای هر بازیکنی ممکن است چنین اتفاقی رخ بدهد. رنکینگ فقط یک عدد است، یعنی شاید یک بازی طراز اول با پینگ‌پنگ‌بازی مواجه شود که از خودش ضعیف‌تر است، اما شیوه بازی آنها با هم متفاوت است و همین مسئله مشکل‌ساز می‌شود.

وی درباره آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و تاثیر آن بر روی انتخاب نفرات جدید برای تیم ملی خاطرنشان کرد: انتخاب بازیکن از لیگ در آیین‌نامه دیده نشده و در واقع لیگ، تاثیری در انتخاب ملی‌پوشان ندارد.

سرمربی تیم ملی در پایان با اشاره به دشوار شدن شرایط کسب سهمیه المپیک گفت: کار برای المپیکی شدن بازیکنان سخت شده است و باید با یک برنامه‌ریزی درست به این هدف برسیم. اولین ملاک برای کسب سهمیه، رنکینگ جهانی است و اگر این فرصت فراهم نباشد، ملی‌پوشان باید در مسابقاتی شرکت کنند که برخلاف گذشته، ممکن است حتی با بازیکنانی از شرق آسیا هم مواجه شوند و همین موضوع است که کار کسب سهمیه را دشوارتر از قبل کرده است.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز لیگ برتر تنیس روی میز ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز لیگ برتر تنیس روی میز ایران تنیس روی میز لیگ برتر تنیس روی میز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی

تنش‌های سیاسی در جهان همچنان بیشتر از مباحث اقتصادی و عرضه و تقاضا بر روی بهای نفت در بازار جهانی تاثیر می‌گذارد. بیم و امید‌ها برای رسیدن به توافق صلح میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی و استقرار آتش بس دائمی در غزه که می‌تواند بار دیگر ثبات را به خاورمیانه بازگرداند، بهای طلای سیاه را امروز در بازار انرژی تحت تاثیر قرار داد. 

به گزارش الجزیره، عدم قطعیت در توافق آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی باعث تغییرات جزئی بهای نفت در معاملات امروز بازار جهانی شد. 

بر این اساس، بهای نفت برنت دریای شمال با ۳۷ سنت افزایش به ۸۳ دلار و ۳۳ سنت در هر بشکه رسید. نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با همین میزان افزایش، ۷۸ دلار و ۴۸ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. 

در معاملات هفته گذشته بازار جهانی، نفت برنت ۷ درصد و نفت وست تگزاس اینترمیدیت ۶.۸ درصد سقوط را به دلیل داده‌های آماری ضعیف درباره ایجاد شغل در آمریکا و زمانبندی برای کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزور (بانک مرکزی آمریکا) تجربه کردند. 

گرچه مقامات صهیونیست تاکنون درباره پذیرش توافق صلح از سوی حماس اظهار نظر رسمی نکرده اند، اما برخی منابع از احتمال رد شدن این مسئله از سوی تل آویو اقدام به گمانه زنی کرده اند. این موضوع یعنی ادامه تنش‌ها در خاورمیانه و تاثیر مخرب آن بر بهای نفت در بازار جهانی.

در حوزه اقتصاد، داده‌های آماری درباره اقتصاد چین به عنوان بزرگترین وارد کننده نفت خام جهان امیدوار کننده بوده است که همین امر می‌تواند به تقویت تقاضا در بازار انرژی منجر شود.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد