Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@00:07:06 GMT

دستمال سفره‌هایی را که رویش شعر می‌نویسند!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۵۷۵۷

پس از این حقیقت که ممکن است ۳۰ دقیقه یا حتی یک ساعت طول بکشد که موتورتان برای نوشتن روشن شود، نترسید. این اشتباه است که فکر کنید می‌توانید بنشینید و به سرعت شیرجه بزنید در کاغذ.

به گزارش مشرق، شرلی جکسون در توصیه هایی به نویسندگان جوان این طور می‌گوید: «تجربه روی کار یک نویسنده اثر می‌گذارد، ناامیدی‌ها، شکست‌ها و افسوس‌ها هم همین طور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزهایی که می‌نویسید تنها مایه تسکین‌تان خواهد بود.» به گزارش ایبنا، به نقل از ملویل‌هاوس، شرلی جکسون نویسنده آمریکایی است که شناخته‌شده‌ترین اثرش داستان کوتاه «لاتاری»، از معروف‌ترین داستان‌های کوتاه قرن بیستم به شمار می‌رود. او در طول دو دهه دوران نویسندگی خود، شش رمان، دو زندگی نامه و بیش از ۲۰۰ داستان کوتاه نوشت بنابراین مطمئنا خالی از لطف نیست که توصیه‌های نویسندگی او را بخوانید.

بیشتر بخوانیم:

برای نویسنده شدن «عاشق» شوید! یک رمان تاریخی برای نویسندگان جوان و تازه‌کار

پشتکار داشته باش

نوشتن، واقعا سخت است اما یکی از مهم‌ترین گام‌ها، ادامه دادن است. تمام کاری که باید بکنید این است که نوشتن را ادامه دهید. تا زمانی که مرتب بنویسید هیچ چیز نمی‌تواند واقعا به شما آسیب بزند.

یک محل کار دست و پا کن

پس از این حقیقت که ممکن است ۳۰ دقیقه یا حتی  یک ساعت طول بکشد که موتورتان برای نوشتن روشن شود، نترسید. این اشتباه است که فکر کنید می‌توانید بنشینید و به سرعت شیرجه بزنید در کاغذ.

واقع‌بین باش

درباره هدف‌ها، ایده‌ها و نظرات‌تان واقع‌بین باشید. بخش‌های کوچکی از ایده‌ها، رویدادها و گفت‌وگوها و حتی حالات صورت و رفتارها را ذخیره کنید. فقط به این دلیل که الان به کار نمی‌آیند، دلیل نمی‌شود که یک شکست کامل باشد. آن را کنار بگذارید ، بعدا از این که می‌بینید جایی می‌توانید از آن استفاده کنید، شگفت‌زده

 زندگی آشفته است، نوشتن هم همین طور

اجازه بدهید که بارش فکری‌تان، عنان گسیخته باشد. آن دستمال سفره‌هایی را که رویش شعر نوشتید نگه دارید. آن ها باطله نیستند، پس هدرشان ندهید.

از گم شدن لذت ببر

از ناامیدی ها، شکست ها، افسوس ها و حتی وحشت زندگی تان روی برنگردانید. چیزهایی که می‌نویسید تنها مایه تسکین‌تان خواهند بود.

*روزنامه خراسان

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف جوانان نویسنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه