Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان مسئولان فومن با خانواده شهدای روحانی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فومن، در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی و طلبه غرب استان گیلان صبح امروز(سه‌شنبه،۲۹ آبان) فرماندار، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان فومن با خانواده‌های شهیدان روحانی میریحیی پور، دقیقی و پورخوش سعادت دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی نیز با اشاره به این که شهداء برای جوامع خود عزت و امنیت به ارمغان می‌آورند، اظهار کرد: بزرگواری شهداء و ایثار خانواده‌های ایشان باید همیشه مورد توجه ما قرار داشته باشد.

 

امام جمعه فومن دو امتیاز شهید میریحیی پور را سیادت و انتساب به اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین روحانیت و طلب علم الهی نام برد.

 

محمود قاسم‌نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهرستان فومن به داشتن شهدای روحانی و طلبه افتخار می‌کند.

 

فرماندار فومن افزود: وظیفه ما قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان است که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 

بهروز محمدی تصریح کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران است که با حضور در جبهه های حق علیه باطل، اجازه ندادند دشمن خدشه ای به امنیت و آرامش ملت وارد کند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با بیان اینکه شهدا درس آموختگان مکتب عاشورا هستند، خاطرنشان کرد: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است.

 

وی با بیان اینکه شهادت والاترین توفیقی است که نصیب شهدا شده است، اظهار کرد: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

 

گفتنی است؛ نخستین کنگره شهدای روحانی و طلبه غرب گیلان با محوریت عارف روحانی آیت الله بهجت فومنی(ره) به میزبانی شهرستان فومن روز چهارشنبه(30آبان) برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: آذربایجان غربی حسن روحانی هفته وحدت استان همدان ارومیه سفر استانی خوی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیرجند کردستان آیت الله بهجت فومنی پاسداشت شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است

سردار عباس مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان حدود سه هزار شهید دارد، تاکید کرد: وصیت نامه یک هزار و ۲۴۱ نفر از شهدای استان با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در استان سمنان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه انتشار دیگر وصیت نامه های شهدای استان سمنان در دست اقدام است، افزود: پژوهش های اسنادی نیز درباره وصیت نامه های شهدای استان صورت گرفته تا بدانیم که برای مثال کدام موضوعات بیشترین فراوانی را در وصایای شهدای گرانقدر استان داشته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان همچنین از ثبت خاطرات همسران، مادران و پدران و نزدیکان شهدا در قالب برنامه های مختلف خبر داد و بیان کرد: استان سمنان توانست رتبه سوم جشنواره «افتخار من» را موضوع ثبت خاطرات نزدیکان شهدا به دست بیاورد.

مطهری با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهای ثبت این خاطرات، پرداخت به زندگی شهدا و همچنین انتقال سیره شهدا به نسل جوان است، ابراز کرد: جهاد تبیین و الگو سازی برای نسل جوان آتیه ساز ایران اسلامی محورهای این دست فعالیت ها هستند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: روز پانزدهم اردیبهشت ماه یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهرود ساعت ۱۰:۳۰ صبح در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092730

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی