Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- رئيس خانه صنعت استان همدان گفت: محمدناصر نيکبخت در موفقيت بخش توليد جلوتر از صنعتگران بود و در دوره استانداري وي از حمايت گسترده برخوردار بوديم.

حميدرضا رهبر روز سه شنبه در آيين تکريم و معارفه استاندار همدان اظهار داشت: نيکبخت در تحولات اقتصادي، توليد و سرمايه گذاري نهضت بزرگي را در استان ايجاد کرد و موفقيت هاي گسترده را برجاي گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در شرايطي که اقتصاد کشور خوب نيست و تحريم هاي ظالمانه آمريکا به بخش خصوصي فشار آورده، نيکبخت در دوره استانداري همدان حمايت و پشتيباني همه جانبه از صنعت و توليد داشت.
رهبر افزود: ايجاد نهضت راه اندازي نيروگاه هاي خورشيدي و گازي در استان، قرار گرفتن در صدر استان هاي کشور در حوزه هاي مختلف به ويژه کاهش بيکاري، دستيابي به رتبه نخست تسهيلات اشتغالزايي و اقدام گسترده در هتل سازي بخش خصوصي از مهمترين اقدام هاي استاندار همدان در اين سال ها بوده است.
وي خاطرنشان کرد: همچنين ميزباني رويدادهاي مهم بين المللي در سطح آسيا و جهان در سال جاري به ويژه حوزه گردشگري ، اين استان را در سطح دنيا جهاني کرد.
رهبر اظهار داشت: تمرکز نيکبخت در توليد و اشتغال موفقيت هايي را براي استان به بار آورد به ويژه اينکه بستر فعاليت گسترده بخش خصوصي را مهيا ساخت.
وي يادآور شد: حمايت هاي استاندار همدان از توليد و اشتغال باعث شد تا شرکت هاي توليدي استان با هزاران نيروي انساني شاغل همچنان پابرجا باقي بمانند.
در اين آيين که با حضور معاون امنيتي و انتظامي وزارت کشور برگزار شد سيد سعيد شاهرخي به عنوان استاندار همدان معارفه و از زحمات پنج ساله محمد ناصر نيکبخت قدرداني شد.
7520/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش