Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تأکید کرد، داور دیدار پرسپولیس - پیکان به خوبی توانسته است از عهده قضاوت این بازی برآید. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود رفعتی درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان گفت: جا دارد در ابتدا از دو تیم پرسپولیس و پیکان تشکر کنم که روز گذشته با داور جوان و آینده‌دار کشورمان نهایت همکاری را کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه اولین بازی مرجان‌زاده بود که از تلویزیون به صورت زنده پخش می‌شد، بسیار با اعتمادبه‌نفس این بازی را قضاوت کرد و تحت تأثیر جو ورزشگاه آزادی یا رفتار بازیکنان قرار نگرفت.

وی در ادامه در خصوص چیدمان داوری در مسابقات اظهار داشت: در حال حاضر سه زیر کمیته  چینش داوران  را در بخش‌های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان انجام می‌دهند و مانند چارت داوری در کنفدراسیون فوتبال آسیا عمل می‌کنند. در کمیته داوران تصمیمات به صورت خرد جمعی اتخاذ می‌شود.

مرتضی کریمی: آقای اصفهانیان! شما بازنشسته هستی و باید صندلی ریاست را رها کنی و بروی!/ کامرانی‌فر را کنار گذاشتند و حالا نوبت رفعتی است

 

رفعتی درباره برنامه‌های پیشِ روی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال هزینه‌های زیادی برای رشد و ارتقای داوری انجام داده است، مدرسان خوب خارجی را به ایران می‌آورد و کلاس‌های آموزشی خوبی برای داوران برگزار می‌شود. هفته گذشته با حضور مدرس فیفا دوره بسیار مفیدی را برای ناظران برگزار کردیم و تمامی شرکت‌کنندگان از این کلاس رضایت کامل را داشتند. 

رئیس دپارتمان داوری همچنین بیان کرد: قطعاً در نیم‌فصل‌ هم کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم تا اشتباهات کمتر شود. البته پیش از آن نیز محمدصالح سوبخیدین، مدرس تراز اول فیفا به ایران می‌آید و برای داوران زیر 35 سال دوره MA FIAF را تدریس می‌کند. در همین راستا انتظار می‌رود از این برنامه‌ها و هزینه‌های زیادی که انجام می‌شود همه‌ی فوتبال نفع ببرند و شاهد اشتباهات زیاد داوری نباشیم.

وی در پایان تصریح کرد: قصد داریم تا پایان سال سه دوره یک روزه را برای داوران الیت برگزار کنیم که در این کلاس دانش‌افزایی داوری، آمادگی جسمانی، روانشناسی، افزایش تمرکز، تغذیه و آب درمانی را برای شرکت‌کنندگان تدریس می‌کنیم. اولین دوره این کلاس 13 آذرماه در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود. همچنین در مورد اشکالات داوران در هفته‌های قبلی مسابقات بحث می‌کنیم و نکاتی را به آنها یادآوری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران پرسپولیس تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش

رقابت‌های هفته بیست و ششم فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حالی یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدار‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین
داور: ایمان کهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار ناظر: حسین خانبان
پیکان تهران - آلومینیوم اراک
داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و محمدعلی صلاحی ناظر: رسول فروغی
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان
داور: حسن اکرمی کمک ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری ناظر: سعید بطحایی
نساجی مازندران - پرسپولیس
داور: موعود بنیادی فر کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی ناظر:محسن قهرمانی
ملوان بندر انزلی - هوادار تهران
داور: میثم حیدری کمک ها: یعقوب حجتی، علیرضا طاهرخانی و پوریا افشاریان ناظر: فریدون اصفهانیان
فولاد خوزستان - تراکتور تبریز
داور: بیژن حیدری کمک ها: علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی ناظر: حسن کامرانی فر
استقلال - ذوب آهن اصفهان
داور:کوپال ناظمی کمک ها:امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد