Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا – شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز – سه شنبه – در تذکری کتبی به مسئولان خواستار پرداخت حقوق معوقه کارگران کشت و صنعت هفته تپه شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نادر قاضی پور نماینده ارومیه به همراه هفت نفر از نمایندگان به دکتر روحانی رئیس جمهوری مبنی رسیدگی به مشکلات درمانی جامعه ایثارگران تذکر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پروانه مافی نماینده تهران، منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد، علی مطهری، محمدرضا نجفی و علی ساری نمایندگان تهران و اهواز، علی محمد شاعری و سعید باستانی نماینده بهشهر و تربت حیدریه و محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین به رییس جمهوری تذکر دادند.
محور این تذکرات تجدید نظر درباره آمار اقلامی مصرفی، عدم ساماندهی بازارچه های مرزی، سفرهای غیرضروری و هزینه های گزاف در دولت، توجه به صیانت از قانون اساسی، مدیریت درمان و بیمه ایثارگران محور این تذکرات بود.
نادر قاضی پور نماینده ارومیه نیز به همراه پنج نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تامین و پرداخت حقوق معوقه کارگران کشت و صنعت هفت تپه شدند.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 15 نفر دیگر از نمایندگان به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با ضرورت رفع موانع بهره برداری از آزادراه شرق سپاهان اصفهان تذکر دادند.
حاجی دلیگانی همچنین در تذکر دیگری به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستار قرار گرفتن شغل آتش نشانی در مشاغل سخت و زیان آور در تامین اجتماعی شد.
علیرضا سلیمی نماینده محلات در تذکری به وزیر امور خارجه درباره انفعال آن وزارتخانه در مورد اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه انگلیس در امور داخلی کشور و ارائه ترجمه غلط CFT در مجلس، تذکر داد.
نادر قاضی پور نماینده ارومیه به همراه سه نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تسریع در تسهیل اصلاح حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری شدند.
قرجه طیار نماینده گنبدکاووس و محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین نیز درباره جلوگیری از کاهش سهمیه گندم و ضعف در شبکه توزیع وزارتخانه جهاد کشاورزی در تامین خوراک مرغداران به محمود حجتی تذکر دادند.
همچنین علیم یارمحمدی نماینده زاهدان، سیدمحمدباقر عبادی به نماینده بیرجند و علی وقف چی نماینده زنجان به وزیر راه و شهرسازی تذکر دادند. محور این تذکرات پرداخت حقوق کارگران راه آهن، تاخیر در اجرای پروژه راه آهن بیرجند و تامین منابع اتوبان زنجان- قزوین و زنجان- طارم بود.
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت هم در تذکری به وزیر دادگستری خواستار طی شدن مسیر و روند قانونی پرونده های تغییر کاربری زمین های کشاورزی شد.
نصرالله پژمانفر نماینده مشهد درباره پدیده قاچاق کتاب و جبار کوچکی نژاد درباره رسیدگی به زمین های اوقافی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادند.
همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به برخورد ناشایست با نوازندگان گیلانی شد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام، علی وقف چی نماینده زنجان به همراه 2 نفر از نمایندگان به بیژن زنگنه وزیر نفت تذکر دادند.
محور این تذکرات گازرسانی به روستاهای محروم و مرزی شهرستان های تایباد، تربت جام و صالح آباد و تعیین تکلیف پتروشیمی زنجان بود
نصرالله پژمانفر نماینده مشهد درباره لزوم نظارت بر درج قیمت و صدور فاکتور توسط فروشندگان محصولات و نادر قاضی پور نماینده ارومیه به همراه 2 تن از نمایندگان در خصوص تسهیل شرایط تولید پتروشیمی در صنایع پایین دستی به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر دادند.
علی وقف چی نماینده زنجان نیز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه به تورم و افزایش قیمت کالاها در اصلاح حقوق فرهنگیان شد.
همچنین شهاب نادری نماینده اورامانات درباره توقف پروژه ها در منطقه اورامانات و قصر شیرین و علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر در خصوص تکمیل نشدن شبکه های آبیاری زیر سطح در شرق استان مازندران به وزیر نیرو تذکر دادند.
بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر هم در تذکری به وزیران نیرو و آموزش و پرورش خواستار اجرا شدن مصوبه مجلس در مورد رایگان بودن آب و گاز و برق در مدارس شد.
حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل نیز به وزیر ارتباطات در خصوص علت قطع تلفن ثابت در شهرستان های استان مازندران تذکر داد.
سیام**9314**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تذكرات كتبي كشت و صنعت هفت تپه حقوق معوقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی حرم امام حسین (علیه السلام) و نماینده حضرت آیت الله سیستانی در جریان استقبال هیئتی از کارشناسان، داوران بین المللی و علاقمندان به امور قرآنی از داخل و خارج عراق که در چهارمین دوره ملی آموزش داوران قرآنی که توسط دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی برگزار شد، شرکت کرده بودند، گفت: توجه به دانش آموزان و دانشجویان و تربیت شخصیت قرآنی آنان را از طریق توجه به دوره ها و حفظ، امری ضروری است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در این دیدار گفت: فعالیت‌هایی که موجب پرورش و مراقبت از این پتانسیل ها می‌شود، بسیار حائز اهمیت است، زیرا علاقه زیادی به داوری و ارزشیابی قرائت قرآن کریم وجود دارد. اکنون این دوره ها برگزار شده است تا ما تعداد کافی داور داشته باشیم که از طریق آنها بتوانیم این قرائت ها و سایر امور را در همه استان ها یا حتی خارج از عراق سامان بخشیم.

وی ادامه داد: همچنین یکی از اهداف بی نیازی در داور است به گونه ای که نه تنها در مناطق وابسته به اهل بیت (علیهم السلام) بلکه در هر مکان در مسابقات بین المللی شرکت کرده و برتری خود را به نمایش بگذارند.

متولی شرعی حرم امام حسین بیان داشت: هدف دیگر این است فعالانی در عرصه قرآن کریم باشند که آن را به درستی درک کنند و دغدغه، توجه، اراده و عزم را برای کار روی این مطالب مهم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید به موضوع تفسیر و چگونگی شکل گیری شخصیت قرآنی و این جنبه ها نیز توجه داشته باشند، به ویژه در مورد دانش‌آموزان از ابتدایی تا مقطع متوسطه و دانشگاه که از مهمترین اقشار جامعه محسوب می شوند، تمرکز داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی تصریح کرد: بله، ما باید به همه اقشار جامعه توجه داشته باشیم، اما دانشجویان در آینده جایگاه های مهمی را به خود اختصاص خواهند داد، بنابراین امیدوارم از طریق دوره های قرآنی و حفظ قرآن، توجه و اهتمام ویژه ای به دانشجویان و دانش آموزان شود.

شایان ذکر است که دارالقرآن الکریم وابسته به دبیرخانه آستان مقدس حسینی با هدف گسترش علوم قرآنی در بین جامعه در داخل و خارج از کشور عراق، فعالیت ها و اقدامات متنوعی را در داخل و خارج از حرم مطهر حسینی انجام می دهد و به فارغ التحصیلی قاریان قرآن کریم و برگزاری فعالیت های داخلی و بین المللی بسیار، توجه ویژه ای دارد.

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد