Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شاهرود گفت: همزمان با هفته بسیج اجتماع بزرگ۴۰۰۰نفری بسیجیان در شاهرود برگزار می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سرهنگ دوم پاسدار جواد عبیری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج در شاهرود 210 برنامه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دیدار با ائمه جمعه شهرستان شاهرود، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری حلقه‌های صالحین و غیره را برخی از برنامه‌های هفته بسیج در شاهرود عنوان کرد.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اقدامات متعدد سپاه شاهرود در زمینه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم گفت: در هفته بسیج به صورت ویژه گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شده و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ دوم عبیری با اشاره به اجرای طرح‌ محله‌های اسلامی در استان سمنان و شهرستان‌های این استان گفت: همزمان با هفته بسیج نیز دفاتر محله اسلامی در سه محله از شهرستان شاهرود افتتاح می‌شود.

900 برنامه شاخص فرهنگی ورزشی هفته بسیج در مرکز مازندران اجرا می‌شودهمایش بسیج دانشجویی و جشنواره علمی فناوری در کرمانشاه برگزار می‌شودهمایش شکوه مقاومت بسیجیان در مصلی گرگان برگزار می‌شود

وی به برخی از اهداف تشکیل محله‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی، بهداشت و سلامت، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی، ورزشی و قرآنی و غیره برخی از اهداف تشکیل دفاتر محله‌های اسلامی است.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به آغاز اعزام دانش آموزان استان سمنان به اردوهای راهیان نور گفت: در شهرستان شاهرود نیز 700 نفر در سه مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

سرهنگ دوم عبیری اضافه کرد: در این هفته نیز تا کنون 300 دانش‌آموز دختر به این اردوها اعزام شدند.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرم‌دل ظهر پنجشنبه در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: بحث جهاد تبیین در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی و دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور، در مدارس و دانشگاه‌های استان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در راستای این کنگره ۲۰۰ جلد کتاب از عملیات و خاطره‌ها و عملیات بزرگی که رزمندگان استان رقم زدند، نیز تدوین و منتشر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب، یکی دیگر از کارهای فاخر است که در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت آن هستیم و تلاش می‌کنیم که برای جشنواره فجر نیز اکران شود

خرم‌دل تصریح کرد: رزمایش بزرگ فرهنگی در استان نیز هم‌زمان با اجلاسیه نهایی به مدت ۱۵ شب در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ، تاریخ خلقت بشریت را به‌صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که در آن، بخشی از مجاهدت‌های رزمندگان استان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه نمایشگاه بزرگی نیز در جوار این برنامه تدارک دیده خواهد شد، گفت: در راستای این کنگره تندیس شهدا در معابر مهم شهرهای استان نصب می‌شود که طراحی هنرمندانه‌ای دارد و تمثال هر شهیدی نیز در شهرستان خودش نصب خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تعداد، دوهزار شهید استان، دو هزار جهیزیه تقدیم مردم خواهد شد و سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزه هنری استفاده شود و این فیلم‌ها و کلیپ‌ها به دست هنرمندان هم استانی ساخته شود.

کد خبر 6095088

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور