Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از تصویب طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندکی در کمیسیون شوراها خبر داد که بر اساس آن وزارت ارتباطات و فناوری موظف است طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه تخلف متخلفین را در اسرع وقت توسط پیامک به آن ها اطلاع رسانی کند.‌

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس بیان کرد: در جلسه امروز طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی که از سوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در کشور ما آمار تصادفات رانندگی بالا است و روزانه تعداد زیادی از هموطنان در سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند و حدود ۹۷۰ نفر مصدوم می شوند که این امر به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: بر اساس این طرح وزارت ارتباطات و فناوری موظف است طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه تخلف متخلفین را در اسرع وقت توسط پیامک به آنها اطلاع رسانی کند و هزینه پیامک به عهده مالک وسیله نقلیه است.

وی افزود: از سوی دیگر فرد مکلف است در یک بازه زمانی مشخص جریمه خود را پرداخت کند؛ در صورت دیرکرد این جریمه به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت. این امر در پیشگیری از وقوع تخلف موثر است و به تصویب کمیسیون شوراها رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیامک تخلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟