Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، روز سه شنبه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع با حضور 76 شرکت معتبر از استان های اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی و نمایندگان فروش کشورهای فرانسه و آلمان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه، کالاها و خدمات حوزه تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع، لوازم، خدمات و صنایع تاسیساتی، لوله، اتصالات و تجهیزات برقی و الکترونیکی وابسته به نمایش گذاشته شده است.
هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ های تخصصی در سطح کشور به شمار می ‌رود.
این نمایشگاه شرایطی فراهم آورده است تا سازندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی گرد هم آیند و آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات خود در عرصه تهویه هوا، مُبدل‌ های حرارتی، تجهیزات سرمایشی، یخچال ‌ها و آب‌ گرم‌ کن‌ ها را به نمایش بگذارند.
اغلب بازدیدکنندگان این نمایشگاه، فعالان داخلی و بین‌ المللی در این عرصه اعم از معماران، مهندسان عمران، عمده‌ فروشان و خرده‌ فروشانی هستند که برای دستیابی به آخرین نوآوری‌ ها و پیشرفت در این صنعت، از این نمایشگاه بازدید می‌ کنند.
نمایشگاه مزبور بهترین بستر برای توسعه روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته است.
برگزاری دوره‌ های گذشته این نمایشگاه منجر به مذاکرات و عقد قراردادهای بسیاری منجر شده است و شرکت ‌های فعال توانسته اند مشتریان ویژه‌ ای برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.
تنوع زیر حوزه ها و مراجعه بسیاری از فعالان این عرصه اعتبار ویژه ای به نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان بخشیده است.
این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 روزهای 29 آبان تا دوم آذر در محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برای بازدید عموم دایر است.
9913/6027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه تجهيزات سرمايشي و گرمايشي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و توسعه کسب و کار‌های کوچک در کتابخانه عمومی طوبی با حضور مسئولان افتتاح شد 
درستی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: کتابخانه‌های عمومی بعنوان پایکا‌های اجتماعی و فرهنگی اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی برای اعصاب کتابخانه عمومی بویژه بانوان هنرمند کرده بود که این نمایشگاه حاصل آموخته‌های هنرمندان کتابخوان این‌نهاد است 
وی افزود:در این نمایشگاه آثار هنرمندان کتابخوان خویی در ۱۴ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است 
درستی تصریح کرد: تهیه گیاهان و تولید گیاهان دارویی، تولید فراورد‌های گل محمدی، تولید زعفران، دوخت لباس‌های سنتی، خیاطی، کاربا چوب و صنایع 
چوبی از جمله آثار عرضه شده در این‌نمایشگاه است 
درستی با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک، ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار بر اساس تولید یک محصول یا ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان است، افزود: در این میان، کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز مهم و تاثیر‌گذار در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چون کتابخانه‌های عمومی نهاد‌هایی فرهنگی و اجتماعی هستند که نسبت به اعتلای آگاهی و اطلاعات جامعه مسئولیت دارند.
این نمایشگاه به مدت یکه هفته صبح وعصردر کتابخانه عمومی طوبی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت