Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@15:04:57 GMT

تهدید قیمت پراید یا تهدید جان مردم!+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۶۲۱۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رضا رشیدپور در برنامه حالاخورشید از قیمت پراید و اینکه با پول ملت خود ملت را تهدید می کنند، گفت.

حجم ویدیو: 7.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس بسته حمایتی 200 هزار تومانی به حساب چه کسی واریز شد ؟ محکومیت 10 مافیای گندم در ایران + جزئیات و اسامی اخلال گران اقتصادی فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! مرگ تلخ بیمار اورژانسی در بابل به خاطر بستن راه خودروی آمبولانس + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پراید تهدید فیلم مردم ویدیو ها حالا خورشید عکس فیلم ازدواج پاکستان تصاویر مرد دانشجو دختر ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین