Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنولوژی کمک داور ویدئویی قطعا از فصل آینده در لیگ قهرمانان مورد استفاده قرار می گیرد اما این امکان وجود دارد که مرحله حذفی لیگ قهرمانان در سال جاری نیز از آن استفاده شود.

طرفداری - پس از آنکه فصل گذشته در سری آ و بوندس لیگا، از VAR استفاده شد، فیفا در جام جهانی نیز از این تکنولوژی بهره برداری کرد و لالیگا نیز در فصل جاری در آن استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مقرر شده بود در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان، از فصل بعد از VAR استفاده شود اما الکساندر سفرین، رئیس یوفا و آندره آ آنیلی، رئیس اتحادیه باشگاه های اروپایی احتمال استفاده از آن را در فصل جاری مطرح کرده اند.

به گزارش گل، سفرین در این مورد گفت:

ما آمادگی کامل خود را برای استفاده از تکنولوژی آغاز کرده ایم. روبرتو روزتی (رئیس هیئت داوران اروپا) و تیمش خیلی خوب کار می کنند. چیزهای زیادی را باید مدنظر قرار دهیم: داوران و ابعاد فنی. منتظر گزارش کار هستیم تا ببینیم چه زمانی می توانیم از VAR استفاده کنیم. حداکثر تا فصل آینده در لیگ قهرمانان از آن استفاده می کنیم.

همچنین آندره آ آنیلی در تکمیل سخنان سفرین گفت:

حداکثر در فصل آینده به معنی آن است که احتمال استفاده از VAR در زمان زودتر از فصل آینده هم وجود دارد. ما باشگاه ها از یوفا به خاطر زحماتش در این راه تشکر می کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!