Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک در جمع بسیجیان حوزه حضرت معصومه س،ضمن تبریک هفته  وحدت و بسیج ،اظهار داشت: بنا به فرمایش امام راحل ،بسیج لشکر مخلص خداست  و در این چهل سال بسیج  اخلاص خود را برای انقلاب ثابت کرده است.

وی ادامه داد:بسیج تا زمان ظهور نیز پا برجا خواهد بود و کارهای لاینحل و غیر ممکن را ممکن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبدالله پور خطاب به جوانان بسیجی این حوزه گفت:امام «ره» بنیانگذار تشکیل بسیج بوده و شما باید  ادامه دهنده فعالیت  و تفکر بسیجی باشید.

نماینده ولی فقیه سپاه قرچک ادامه داد: بنا به فرموده  رهبری معظم،بسیج  انحصاری نیست و هر کسی که قلبش برای نظام و انقلاب می تپد،دوستدار ولایت  و حاکمیت  است،قطعا تفکر  و روحیه بسیجی دارد.

وی با گریزی بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب و بسیج ،در خصوص دستاوردهای انقلاب برای بانوان  تشریح کرد: امروزه زنان به برکت  انقلاب  توانسته اند در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی ،ورزشی و...  حضور فعال و موثری  داشته باشند. در پایان مراسم از بسیجیان فعال حوزه حضرت معصومه (س) تقدیر بعمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه گفت: بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح در آستانه شروع فصل بهار و آغاز فعالیت‌های کشاورزان و رونق بخش کشاورزی در نواحی سردسیری به یاری کشاورزان آمده تا با بازگشایی جاده‌های بین مزارعی، ترمیم و لایه روبی کانال‌های کشاورزی و نشاط و شادی را به دل مردم بازگرداند. وی بیان کرد: در اولین روز از اجرای طرح‌های خدمات رسانی در نواحی سردسیری در یکی از این مناطق لایه روبی و ترمیم بیش از سه هزار متر آغاز شده و بیش از هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این منطقه از خدمات این طرح بهرمند می‌شوند. غلامی افزود: سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح با مشارکت و همکاری سازمان بسیج سازندگی و یگان مهندسی تیپ ۴۸ فتح استان در سال زراعی گذشته بیش از هشت هزار متر مربع در زمینه ترمیم، لایه روبی و فعالیت‌های عمرانی بخش کشاورزی به کشاورزان خدمات رسانی کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • برپایی سفره افطار در حرم حضرت معصومه«س» (عکس)
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • دیدار اعضای ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر با نماینده ولی فقیه در استان
  • استاندار کردستان: سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کردستان خواهیم بود
  • مشارکت بسیجیان بردسکن در قالب طرح پلیس یار بسیجی در تعطیلات نوروزی
  • از لایه روبی و ترمیم کانال ها توسط بسیجیان تا بازگشایی جاده ها
  • مخبر دریافت نشان «فتح» را فرماندهان سپاه و ارتش تبریک گفت
  • معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) عنوان برتر کشور را کسب کرد