Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@16:55:33 GMT

واردات ۶۳۷ تن سس کچاپ به کشور + جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۸۱۶۸

واردات ۶۳۷ تن سس کچاپ به کشور + جدول

خبرگزاری میزان- براساس آمار گمرک در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ بیش از ۶۳۷ تن سس کچاپ گوجه فرنگی از کشور‌های مختلف جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۶ ماهه نخست سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۶۳۷ تن سس کچاپ گوجه فرنگی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس واردات این حجم سس گوجه به کشور ۸۸۳ هزار و ۸۱۳ دلار ارز از کشور خارج شد که معادل ریالی آن بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۱۱۷ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۱۲۴ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش سس گوجه فرنگی از کشور‌های آلمان، ایتالیا، تایلند و هلند وارد ایران شده است.

بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات سس گوجه فرنگی از کشور هلند به حجم بیش از ۵۸۱ تن و به ارزش ۸۱۲ هزار و ۲۵۰ دلار بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واردات سس آمار گمرک سس کچاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در دیدار روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور بر تداوم همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تجهیز گمرکات کشور به دستگاه‌های آشکارساز کامیونی تاکید کرد.

براساس این گزارش، در این دیدار که رضوانی‌فر میزبان دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و معاونانش بود، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک با اشاره به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم بر ضرورت تجهیز اماکن گمرکی تاکید و خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد.

وی با اشاره به حجم کالا‌هایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می‌شود، تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور یک ضرورت برشمرد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصا در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهاد‌های تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر تاکید کرد: در گمرکات کشور در دو سال گذشته به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، با این‌حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور نیز در این دیدار از تبیین نیازمندی‌های اساسی کشور استقبال کرد و افزود: این تبیین چنانچه منطقی و مستدل مطرح شود می‌تواند به یک گفتمان در محافل مدیریتی کشور تبدیل شود و قابلیت تحقق آن را افزایش دهد.

دهقانی فیروزآبادی بر تداوم حمایت از گمرک در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده آن و تجهیز گمرکات کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد