Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-08@03:41:54 GMT

علیپور یک گل تا رسیدن به رکورد دایی و باقری

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۰۰۰

علیپور یک گل تا رسیدن به رکورد دایی و باقری

علی علیپور با زدن یک گل دیگر می تواند به رکورد گلزنی علی دایی و کریم باقری در پرسپولیس برسد.

به گزارش شریان نیوز، علی علیپور که حالا در بین ۱۰ گلزن برتر تاریخ پرسپولیس قرار دارد، در بازی برابر پیکان موفق شد ۴۲ گل خود را برای این تیم به ثمر برساند. او که اکنون در رده نهم برترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار دارد، تنها یک گل تا رسیدن به رکورد گلزنی کریم باقری و علی دایی قرار دارد که هر کدام موفق شدند ۴۳ گل برای سرخپوشان به ثمر برساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

برترین گلزن تاریخ پرسپولیس فرشاد پیوس است که ۱۵۳ گل برای این تیم به ثمر رسانده و با اختلاف در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار دارد. علی پروین و صفر ایرانپاک در رده های دوم و سوم قرار دارند.

فهرست برترین گلزنان تاریخ پرسپولیس به شرح زیر است:

  رده بازیکن تعداد گل ۱ فرشاد پیوس ۱۵۳ گل ۲ علی پروین ۹۵ گل ۳ صفر ایرانپاک ۷۴ گل ۴ حسین کلانی ۷۱ گل ۵ ناصر محمدخانی ۵۹ گل ۶ مهدی طارمی ۵۵ گل ۷ کریم باقری ۴۳ گل ۷ علی دایی ۴۳ گل  ۹ علی علیپور ۴۲ گل ۱۰ مجتبی محرمی و محمد نوری ۴۱ گل

تیم فوتبال پرسپولیس باید یک‌شنبه در جدالی حساس برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی قرار گیرد و علیپور فرصت رسیدن به رکورد دایی و باقری را در این دیدار دارد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین پیروانی تبرئه شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص گزارش دادستان عمومی و انقلاب سیرجان علیه افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از دستورات بعد از بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، با توجه به محتویات و اوراق پرونده و توج‌ها به دفاعیات به عمل آمده، تخلفی احزار نشده و به استناد ماده ۹۵ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مجمع فدراسیون فوتبال، رای بر برائت صادر می‌شود.

رای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • افشین پیروانی تبرئه شد
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA