Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی از جمله بخش های اداره کل هنرهای نمایشی است که طی سال های متمادی شرایط متفاوتی را برای گروه های تئاتری ایران رقم زده و در یک سال گذشته با حواشی نیز همراه بوده است مثلا گروه های تئاتری متعددی از شرایط ممیزی آثار گله مند هستند و وضعیت بازبینی آثار نمایشی سالن های خصوصی تئاتر هم با چالش هایی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نحوه صدور مجوز تبلیغات و اجرا برای آثار نمایشی نیز موضوع بحث برانگیز طی یک سال اخیر بوده است.

شرایط موجود در شورای ارزشیابی و نظارت به گونه ای پیش رفته که تغییر در این بخش را قطعی کرده بود درنتیجه محسن امیری سرپرست شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی از این سمت خداحافظی می کند و رییس یا سرپرست شورا در نیمه اول آذر معرفی خواهد شد؛ تغییری که باید دید عملکرد شورا را چگونه رقم خواهد زد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران تئاتر تبلیغات تئاتر تئاتر ایران منع بکارگیری بازنشستگان اداره هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند