Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مشورتی بخشداران استان مرکزی در اراک ضمن بیان اینکه بیکاری و نبود کسب و کار ازجمله دلایل اصلی خالی شدن روستاها از سکنه است، اظهار داشت: بخشداران باید ضمن نظارت گسترده بر طرح های اشتغال روستایی باید به جذب سرمایه گذار نیز اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی افزود: طی مدت اخیر اعتباراتی در راستای محرومیت زدایی و برخورداری روستاها از شرایط ایجاد اشتغال تخصیص یافته و بخشداران باید برای استفاده از این اعتبارات برنامه ریزی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندیه وکیلی بیان کرد: تثبیت جمعیت روستایی با برنامه ریزی های اشتغالزایی و محرومیت زدایی باید در اولویت کاری بخشداران قرار گیرد و علاوه بر آن هر بخشداری باید حداقل دو برابر اعتبارات موجود خود طرح های عمرانی در نظر بگیرد تا زمینه اجرای این طرح ها فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: مقرر است اعتبارات روستایی براساس سرانه تقسیم می شود پس روستاهایی که دارای اعتبار کافی هستند بایستی جذب اعتبار کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه اشتغال روستایی گاها به دلیل نبود طرح های کاربردی و ثمربخش، اعتبارات کافی جذب نمی شود که در این زمینه باید چاره اندیشی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: باید سیاست های اشتغالزا در قالب الگوی علمی و اجرایی در مناطق روستایی استان پیاده سازی شود و بخشداران در این زمینه نقش اثرگذاری می توانند ایفا کنند.

کد خبر 4465079

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی بخشداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد