Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سی امین جشنواره تئاتر استان کرمان به میزبانی رفسنجان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شد و در این جشنواره 8 اثر نمایشی از شهرستانهای سیرجان، انار، رفسنجان، کرمان و بم به روی صحنه رفت.
این آثار شامل ' همه چیز می گذرد تو نمی گذری '، ' صحنه '، ' رکوئیم'، ' دن کامیلو'، ' کارنامه ی بندار بیدخش'، ' زنان مهتابی '، ' دختر ایرونی' و ' لالایی بر زمین سوخته ' بودند که طی این دو روز در مجتمع افصح هجری رفسنجان به نمایش گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیات داوری سی امین جشنواره تئاتر استان کرمان، متشکل از امین شجاعی، امید طاهری و جلیل امیری، آرای خود را در بخش های پوستر و بروشور، طراحی لباس، طراحی گریم ، نور، موسیقی، طراحی صحنه، بازیگری، نمایشنامه و کارگردانی پس از دیدن کارها و با بررسی و رایزنی بسیار اعلام کردند.
در اختتامیه این جشنواره که در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار شد تقدیرنامه ها در بخش پوستر و بروشور به نمایش رکوئیم از کرمان، در طراحی لباس به تئاتر دن کامیلو، در طراحی گریم به کارنامه ی بندار بیدخش از کرمان، در طراحی نور به کارنامه ی بندار بیدخش از کرمان، در موسیقی به نمایشهای کارنامه ی بندار و زنان مهتابی و همه چیز می گذرد تقدیم شد.
همچنین تقدیرنامه ها در طراحی صحنه به نمایش کارنامه ی بندار بیدخش، همه چیز می گذرد تو نمی گذری و رکوئیم اهدا شد.
سی و هفتمین جشنواره توسط اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انستیتو بین المللی تئاتر (ITI) در 22 بهمن ماه تا 4 اسفند ماه 1397 برگزار خواهد شد.
7433/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تئاتر جشنواره بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی زمین موسیقی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد