Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:24:08 GMT

کشف ۱۵ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق در فامنین

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۹۳۱۹

کشف ۱۵ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق در فامنین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یکی از شهروندان اقدام به نگهداری سیگار قاچاق در منزل خود می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازررسی از منزل متهم و در داخل کولر آبی، ۵ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری افزود: ماموران انتظامی شهرستان در یک عملیات دیگر با اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان، خودروی سواری حامل کالای قاچاق را که از سمت شهرهای غربی به قصد تهران در حرکت بوده را شناسایی و در بازرسی از آن ۱۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده ۱۴۰ میلیون ریال برآورد شده است؛ خاطر نشان کرد: کالای دخانی کشف شده به اداره دخانیات ارسال و در این راستا ۲ نفر متهم به مرجع قضایی معرفی و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در چهارچوب قانون به منظور تحقق شعار سال و امنیت شهروندان، با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4465487

منبع: مهر

کلیدواژه: سیگار فامنین فرماندهی انتظامی همدان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6090920

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه