Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده نجف‌آباد از رابطه خواهرزادگی میثم نصیری احمدآبادی با یکی از مقامات در بخش اقتصادی دستگاه‌های امنیتی کشور خبرداد. آفتاب‌‌نیوز : ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: میثم نصیری احمدآبادی که رئیس مبارزه با پولشویی در وزارت امور اقتصادی و دارایی است همواره برای مجاب کردن نمایندگان برای پذیرش لایحه الحاق به CFT (لایحه الحاق به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم) در مجلس حاضر بود و به عنوان کارشناس ویژه در جلسات مختلف و حتی جلسات غیرعلنی مجلس حاضر می‌شد و صحبت می‌کرد و به همراه کارشناسان مختلف از وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و دیگر وزارتخانه‌ها در مجلس حاضر می‌شد و اظهارنظر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: احمدآبادی در جلسات کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا می‌کرد و همانطور که گفتم در جلسات غیرعلنی مجلس نیز از گزینه‌های اصلی دولت بود که در مجلس صحبت می‌کرد و طبیعتاً نمایندگان هم روی حرف‌های وی حساب باز می‌کردند اما متأسفانه الان شاهد هستیم که ممنوع‌الخروج شده و از آمریکا درخواست تابعیت کرده و این یک فاجعه‌ای است که نشان می‌دهد دشمن تا کجا رخنه و نفوذ پیدا می‌کند.
نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تأسف بیشتر در اینجاست که احمدآبادی خواهرزاده یکی از عناصر مهم دستگاه‌های امنیتی است که در حوزه اقتصادی مؤثر است. این موضوع نشان می‌دهد که دشمن چگونه از طریق تابعیت نفوذ می‌کند و مشکل اساسی کشور ما امروز که همه نسبت به آن بی‌تفاوت هستند و اطلاعات هم به یک خواب خرگوشی عمیق فرو رفته و موضوع تابعیت یک بحث بسیار مهم و خطرناک در مملکت ما است و دشمن از طریق اعطای اقامت در حال نفوذ در کشور است.
وی افزود: ما پیش از این هم شاهد بودیم که دشمن از این ظرفیت برای ترور دانشمندان هسته‌ای ما استفاده کرده و به افراد مختلف تابعیت داده و توانسته اسناد بسیار مهمی را ازاین طریق از کشور ما به دست بیاورد و جای تأسف دارد که با همین مکانیزم تابعیت دشمن در دستگاه‌های بسیار مهمی نفوذ پیدا کرده است که یکی از همین موارد میثم نصیری احمدآبادی است که دشمن قصد داشت با اعطای تابعیت نفوذ پیدا کند.
نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: متأسفانه با همه این مسائل وزیر اقتصاد هنوز احمدیآبادی را از سمت ریاست مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد کنار نگذاشته و وی به کار خود در این سمت با شرایطی که دارد ادامه می‌دهد. کد خبر: ۵۵۸۱۹۲ تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)

ایتال‌دیزاین، استودیو مشهور ایتالیایی، کانسپت برقی جدید خود را با نام Quintessenza رونمایی کرد. این کانسپت برقی با طراحی رادیکال شیوه‌های مرسوم طراحی خودرو را زیر سؤال می‌برد و قدرت و لوکس‌بودن کوپه‌ی اسپرت را با توانایی‌های پیکاپ ترکیب می‌کند.

به گزارش زومیت، کویینتسنزا طراحی جسورانه و آینده‌نگرانه‌ای دارد. قسمت عقب خودرو هنگامی که بسته باشد، شمایلی شبیه‌ به خودروهای کوپه را تداعی می‌کند؛ اما بازشدن سقف و قسمت عقب، ظاهری شبیه‌ به پیکاپ به خودرو می‌بخشد.

کانسپت جدید ایتال‌دیزاین تمرکز خاصی روی سرنشینان خودرو دارد. فرم‌های ساده و روان، فضایی مینیمالیستی و کاربردی ایجاد کرده‌اند. سیستم اطلاعات‌ سرگرمی خودرو می‌تواند با گوشی سرنشینان ادغام شود تا تجربه‌ی بصری و شنیداری بهتری ارائه کند.

نمایش مداوم اطلاعات می‌تواند مناطق موردعلاقه و اطلاعات ناوبری را روی نمایشگر نمایش دهد و دائماً سرنشینان را با اطلاعات جدید سرگرم کند.

یکی از ویژگی‌های متمایز کویینتسنزا چینش صندلی آن است. صندلی‌های عقب قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارند تا وقتی خودرو در حالت پیکاپ قرار می‌گیرد، بتوانید فضای بیرون را به‌خوبی تماشا کنید. یک یخچال برای نگه‌داری نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی در نظر گرفته شده است.

Italdesign

کویینتسنزا از باتری ۱۵۰ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد. موتورهای الکتریکی خودرو در محور جلو و عقب می‌تواند حدود ۷۷۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند. با چنین قدرتی خودرو مذکور می‌تواند در کمتر از سه ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. ایتال‌دیزانین ادعا می‌کند خوردو جدیدش می‌تواند با هر بار شارژ ۷۵۰ کیلومتر بپیماید.

کویینتسنزا در دسته‌‌بندی مرسوم خودروها قرار نمی‌گیرد؛ پس نه می‌توان آن را کوپه نامید، نه پیکاپ. هدف ایتال‌دیزاین دقیقاً چنین چیزی بوده است؛ یعنی از‌بین‌بردن مرزهای طراحی و پدیدآوردن نسل کاملاً جدیدی از خودروهای برقی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • جزئیات گفت‌وگوی هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟