Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خطیر معتقد است استقلال می‌تواند با کسب ۱۳ امتیاز در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا از این گروه به مرحله حذفی صعود کند. آفتاب‌‌نیوز : علی خطیر معاون باشگاه استقلال در گفت‌و گو با ایسنا درباره قرعه سختی استقلال در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا و هم‌گروهی با تیم‌های الهلال عربستان، الدحیل قطر والعین امارات گفت: گروه سختی است و هر سه تیم قهرمان کشور خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما استقلال هستیم و تیم روزهای سختیم. سال گذشته هم خیلی‌ها معتقد بودند که ما حذف می‌شویم اما به همه نشان دادیم که چگونه می‌شود از گروه مرگ صعود کرد. امسال هم تمام تلاش خود را می‌کنیم و سعی می‌کنیم بازیکنانی اضافه کنیم که به تیم ما کمک کنند. بازیکنان مصدوم ما هم تا نیم‌فصل می‌رسند تا به امید خدا از لحاظ بازیکن تا حدودی خیالمان راحت باشد.
خطیر درباره تقابل با تیم‌های عربستانی در کشور ثالث گفت: متاسفانه این موضوع شرایط را سخت می‌کند زیرا تیم باید در چهار بازی خارج از خانه به میدان برود. متاسفانه حل و فصل این موضوع در حیطه اختیارات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و در وهله اول، دو کشور و بعد از آن نیز فدراسیون فوتبال با مذاکره با AFC باید این موضوع را حل کنند.
معاون باشگاه استقلال در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از سرنوشت استقلال در پایان دور گروهی اظهار کرد: پیش‌بینی من این است که استقلال با ۱۳ امتیاز به دور بعد صعود خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۸۲۹۲ تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد

به گزارش خبرآنلاین،آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی از ساعاتی قبل آغاز شد.

میزان در خبری نوشت:در مرحله اول آزمون سراسری، در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبان در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899717

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • روز دوم نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ تفاوت جالب میان داوطلبان زن و مرد؛ این رشته کمترین داوطلب را دارد