Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بین‌المللی «حمایت از مردم مظلوم یمن» در حالی برگزار شد که رییس سازمان بسیج مستضعفان به نقل از سردمداران کاخ سفید، سران عربستان را گاوهای شیرده خواند که عزت درو نمی‌کنند؛ بلکه حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده‌اند.

غلامحسین غیب پرور در این همایش که به مناسبت هفته‌ "بسیج" برگزار شد، با تاکید بر این‌که «این همایش یک همایش مردمی و بین‌المللی است»، اظهار کرد: قلب همگان صرف نظر از قومیت و ملیت برای مردم مظلوم یمن می‌تپد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم یمن چهار سال است که تحت بدترین خیانت‌های عالم قرار گرفته‌اند. حکام سعودی عزت درو نمی‌کنند؛ بلکه حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده‌اند. هیچ کس در عالم رفتار آن‌ها را تایید نمی‌کند.

وی اضافه کرد: حتی سرمداران کاخ سفید آن‌ها را به عنوان "گاو شیرده" می‌شناسند، یعنی شان آن‌ها بیش از یک گاو شیرده نیست. تصور می‌کردند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار یمن را تمام می‌کنند، اما درود خدا بر مردم مقاوم یمن که بر استقلال، داشته‌ها و هویت خود ایستادگی کردند و هزاران شهید دادند.

وی با اشاره به این‌که «ما ایرانیان مفهوم محاصره اقتصادی و جنگ نظامی را می‌دانیم» ، گفت‌: به خاطر همین احساس مقدس است که از مردم مظلوم یمن دفاع و با آن‌ها همدردی می‌کنیم. البته آن‌چه که آمریکا روا می‌کند، تنها مربوط به مردم مظلوم یمن نیست، امروز دل‌های مردم داغدار است از آن‌چه که در همه کشورهای اسلامی می‌گذرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان دوران فعلی را دوران مظلومیت اسلام دانست و تاکید کرد که این دوران ، دوران بیداری اسلامی نیز هست. این بیداری و خیزش در پناه مقاومت معنا پیدا می‌کند.

وی خطاب به حکام سعودی، گفت‌: ما این موضوع را یاد گرفته‌ایم که هر جایی که مقاومت باشد، ظفر و پیروزی آن جا هست. ما می‌گویم مگر پیروزی بدون جهاد و مقاومت امکانپذیر است؟ مگر می‌شود استقلال و عزت را به یک ملت بدهند ، اما بدون ایستادگی و جهاد؟

وی زایشگاه هر پیروزی را کانون تهدیدها دانست و اظهار کرد: تا جنگ و مبارزه و تهدید نباشد استقلال به دل مردمان یک ملت نمی نشیند. امروز ایران اسلامی با عزت و بر اوج اقتدار است، چون 40 سال است که پای انقلاب ایستاده‌ایم و لذا مردم مسلمان منطقه این راه را که راه عزت است، خوب کشف کرده‌اند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است