Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@02:25:48 GMT

جسد مدفون شده راز قتل را لو داد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۴۴۸۴

جسد مدفون شده راز قتل را لو داد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف راز قتل مرد ۴۰ ساله دزفولی بعد از کشف جسد مدفون شده وی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره فقدان شخصی مذکر به هویت «ح - ن» ۴۰ ساله در هفته گذشته در شهرستان دزفول، با بررسی های به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی از محل زندگی فرد مفقودی که یک ساختمان نیمه کاره بود دلایلی دال بر احتمال وقوع جنایت به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جنایت شبانه به خاطر متلک پرانی قاتل پسر بچه ۱۰ ساله دستگیر شد مُثله کردن جسد مرد طلبکار در حمام

وی افزود: در بازرسی دقیق از زیرزمین ساختمان مذکور نشانه‌هایی از خاک ریزی جدید مشخص شد؛ در نهایت در تاریخ ۳۰ آبان ماه جسد نامبرده که در زیر خاک مدفون شده بود کشف و علت مرگ خفگی تشخیص داده شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: با تحقیقات گسترده پلیسی سرنخ‌هایی از اختلافات قبلی مقتول با شخصی به هویت"م - ح" ۳۳ ساله به دست آمد که با اخذ مجوز قضایی نامبرده پس از ۲۴ ساعت تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان  در پایان اذعان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اخبار حوادث پلیس آگاهی قتل کشف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • هشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند