Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@19:04:31 GMT

ثبات نسبی قیمت شیرینی در بازار

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۹۷۴۷

یک مقام مسئول گفت:بازار شیرینی در آستانه بزرگترین میلاد مسلمانان به رغم افزایش تقاضا از ثبات نسبی برخودار است. ناطقان: علی بهره مند رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات درباره آخرین وضعیت بازار شیرینی در آستانه میلاد رسول اکرم اظهار کرد: اگرچه تقاضا برای خرید شیرینی در آستانه بزرگترین میلاد مسلمانان بهتر از روزهای گذشته است اما همواره بازار از ثبات نسبی برخودار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، اعضای اتحادیه در این روز آمادگی لازم برای عرضه شیرینی با نرخ های مصوب قبلی را دارند و اتحادیه هیچگونه برنامه ای برای افزایش قیمت ها را ندارد.

بهره مند، نرخ مصوب هر کیلو شیرینی تر را 26 هزار، زبان، پاپیون و برنجی  21 هزار و 500، گل محمدی را  21 هزار و کیک یزدی را 15 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت مابقی اقلام تابع عرضه و تقاضاست.

بیشتر بخوانید: قیمت شیرینی و خشکبار شب عیدافزایش نمی یابد/ تهیه آجیل مرغوب از مراکز معتبر

رئیس اتحادیه شیرینی و شکلات با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه شیرینی وجود ندارد، بیان کرد: براین اساس اتحادیه و مسئولان  بازرسی اصناف بر واحدهای صنفی نظارت کافی را خواهند داشت تا تخلفی در قیمت ها رخ ندهد.

وی در پایان تصریح کرد: مردم هر گونه تخلف در قیمت و شکایات خود را می توانند با شماره تلفن اتحادیه 66944499-66944411 مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: ثبات نسبی ، بازار ، شیرینی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبات نسبی بازار شیرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان          بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                          - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان            + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان      - ۳۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار