Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@06:29:09 GMT

راز کرسی در سلامت آدم ها در دوران قدیم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۵۱۲۵

راز کرسی در سلامت آدم ها در دوران قدیم

رکنا: کرسی یکی از دلایل سکته نکردن قدیمی ها بود.

به این دلیل که باگرم نگه داشتن پاها، جلوی لخته شدن خون در پاها را میگرفت و از سکته صبحگاهی جلوگیری میکرد.

در زمستان پاهایتان را گرم نگه دارید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان در سال ۹۸ تجاوز سلیمان به پرستار جوان / وقتی فهمید این دختر باردار شده است او را کشت + عکس رفتار تحقیرآمیز محمدرضا گلزار با شرکت کننده مسابقه برنده باش+ فیلم تجاوز مرگبار به 3 فروشنده زن در انباری فروشگاه شلوغ+عکس عکس نوزادی که مادر نوجوانش او را به سطل زباله انداخته بود مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ایران خودرو قیمت جدید پژو 206 تیپ 2 را اعلام کرد تجاوز راننده مترو به یک مسافر زن در مقابل مردم +عکس ماشین هایی که در تهران باید معاینه فنی داشته باشند؟ خودروی پراید بر روی دختر بچه 3 ساله افتاد / زنده ماندن معجزه آسا این دختر بچه+ عکس تکاندهنده اشک شوق یک آتش نشان پس از نجات معجزه‌آسای کودک ناشنوا در تهرانسر+ فیلم قتل یک وکیل جنایی به همراه یک زن و مرد+عکس بازداشت روحانی تندرو به خاطر اعتراض به تبرئه آسیه بی‌بی ماجرای کارت های طلایی پلیس راهور در کرج چه بود؟ + فیلم گفتگو ۳۸ سال حبس برای حامی ایرانی داعش در استرالیا +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: زمستان سلامت خون قدیمی سکته عکس تجاوز ایران پسر فیلم روزنامه من جوان قتل مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ | چه کسانی نباید با جوراب بخوابند؟
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت