Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  شب گذشته فینال رقابت‌های لیبرتادورس میان تیم‌های بوکاجونیورز و ریورپلاته به دلیل حمله وحشیانه برخی از هواداران ریورپلاته به اتوبوس تیم بوکاجونیورز به تاخیر افتاد تا این بازی امشب برگزار شود.

هواداران ریورپلاته با سنگ بار‌ها ضرباتی را به شیشه اتوبوس بوکا کوبیدند که تصاویر آن در رسانه‌ها منعکس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین پس از این حادثه تاسف بار در فوتبال کشورش به مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین انتقاد کرد و گفت: واقعا باعث تاسف است که چنین اتفاقاتی در کشورم رخ داده است. رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود به ما وعده داد تا چنین اتفاقاتی نیفتد و وضعیت را تغییر خواهد داد، اما وضعیت ما از قبل هم بدتر شده است.

وی افزود: کاری که ماکری در آرژانتین انجام داده در طول تاریخ این کشور بدترین است. واقعا مایه وحشت است که به داخل ورزشگاه می‌آیند و هر جا دست به سرقت می‌زنند. آیا این تغییری بود که هموطنانم به خاطرش به ماکری رای دادند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان بود که انتشار ویدیویی از توهین یک هوادار پا به سن گذاشته اصفهانی به زنان حاضر در استادیوم، در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد. هر چند که یک روز بعد این هوادار با انتشار کلیپ جدیدی مجبور به عذرخواهی شد اما با شکایت پرسپولیس، اقدامات قضایی در این خصوص آغاز شد.

تمرین امروز استقلال نیز با حضور هواداران این تیم برگزار شد که بخش قابل توجهی از سکوها در اختیار هواداران زن قرار گرفت. موضوعی که سبب شد تا خبرنگاران نیز در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها، نظر سرپرست جدید این تیم را جویا شوند.

آتیلا حجازی در واکنش به این موضوع گفت: وقتی آن صحنه را دیدم، جز اینکه تاسف خوردم، چیز دیگری نمی‌توانستم بگویم. کاش در فرهنگ ما این موضوع جا بیفتد که حقوق برابری بین هر دو قشر وجود دارد. ضمن تمام احترام بسیار زیادی که برای بانوان قائل هستیم، ما آقایان باید از جنبه اخلاقی حواسمان بیشتر باشد تا زمینه حضور زنان در فوتبال ما بتواند بیشتر فراهم شود. کما اینکه حضور هر دو قشر باعث پیشرفت فوتبال ایران خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه