Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت: هنوز آماری از تلفات جانی در زلزله امشب گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه با مراجعه به بیمارستان ها سرپایی مداوا شدند گفت: آماری از تخریب واحدهای مسکونی ناشی از زلزله امشب هنوز اعلام نشده است.

نیروهای ارتش در روستاها مستقر شده اند و برق شهرستان سرپل ذهاب هم وصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه زلزله سرپلذهاب ریشتر عمق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: میزان بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳۹.۷ میلیمتر بوده و میزان بارندگی مدت مشابه سال آبی گذشته ۹۸.۸ و متوسط دوره آماری ۸۹.۷ میلیمتر است که این میزان بارندگی برای یکسال آبی در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است. 

وی افزود: بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته تاکنون ۴۱.۴ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری ۵۵.۸ درصد افزایش داشته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: میزان بارندگی طی سال آبی جاری در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم نسبت به میانگین دوره آماری افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.