Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تعزیرات حکومتی با توجه به امر حکومتی باید با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت کالاهای کشف شده محتکران را جهت تعادل‌سازی و کاهش قیمت اقلام مصرفی به بازار عرضه کند. ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با تأکید بر عرضه سریع کالاهای احتکار شده به بازار اظهار داشت: تعزیرات حکومتی با توجه به امر حکومتی باید با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت کالاهای کشف شده محتکران را جهت تعادل‌سازی و کاهش قیمت اقلام مصرفی به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از این کالاهای احتکار شده جزو کالاهای فاسدشدنی است از این‌رو برای جلوگیری از این امر دولت باید در اقدامی عاجل کالاهای کشف شده را روانه بازار کرده و ضمن آن نیز با سرمنشاء این‌گونه اقدامات برخورد و آن‌ها را به اشدّ مجازات برساند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه بیان کرد: پیشنهاد نمایندگان این است که کالاهای احتکار شده هر چه سریع‌تر توسط تعزیرات حکومتی و ادارات صنعت، معدن و تجارت در هر شهرستان‌ توزیع شود تا شاهد اُفت قیمت کالاها در کشور باشیم.

تعزیرات حکومتی| ایجاد شعب ویژه مبارزه با احتکار کالا با تأیید رهبریاختصاصی تسنیم/ تعزیرات دستور عرضه کالاهای احتکاری را صادر می‌کنداختصاصی تسنیم/ دستورالعمل جدید سران قوا درباره ضوابط تشخیص کالای احتکاری

نوروزی افزود: فراخواندن تیم اقتصادی دولت به مجلس، استیضاح دو وزیر اقتصادی دولت و استعفای دو وزیر دیگر از اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای مقابله با بحران اقتصادی و مقابله با محتکران است.

وی در پایان در پاسخ به سوأل خبرنگار تسنیم در مورد ارزش پولی کالاهای احتکار شده خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ آماری در این زمینه به مجلس ارائه نشده است.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است