Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@11:40:00 GMT

سمبوسه خانگی غذای فوری و رژیمی+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۴۱۹۹

سمبوسه خانگی غذای فوری و رژیمی+دستور تهیه

رکنا: سمبوسه خانگی یک غذای سریع و رژیمی برای افرادی است که می خواهند فورا لاغر شوند.

مواد لازم

۲ عدد سیب زمینی متوسط

دو عدد پیاز متوسط

سبزی (گشنیز و جعفری) به میزان لازم

روغن یا کره به میزان لازم

نمک و فلفل و زردچوبه به میزان لازم

سیب زمینی‌ها را خوب بشویید و آن‌ها را درون مقداری آب روی حرارت قرار دهید تا آب پز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانید به جای این کار سیب زمینی‌ها را پوست بگیرید و آن‌ها را خرد کنید و با آب بسیار کم روی حرارت قرار دهید تا با نمک بپزد. این کار باعث می‌شود سیب زمینی شما حالت پفکی‌تری پیدا کند.

برای سبزی‌های سمبوسه می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان سبزی‌های موجود در آن را تغییر دهید. ترکیب جعفری و گشنیز از آن دسته ترکیب‌های پر طرفدار است و ما تصمیم گرفتیم طرز تهیه این سمبوسه را با این سبزی‌ها در اختیار شما قرار دهیم. می‌توانید به جای آن‌ها از ترکیب شوید و سبزیجات معطر استفاده کنید. یا حتی می‌توانید از سبزی کوکو برای این کار استفاده کنید.

مواد سمبوسه ترکیب پیاز سرخ شده، سیب زمینی پوره شده و سبزیجات خرد شده و نمک و فلفل است. آن‌ها را پس از آماده کردن با هم نرکیب کنید و روی نان قرار دهید.

چگونه سمبوسه را بپیچیم؟

نان لواش رو به صورت عمودی از وسط برش بزنید. به طوری که مستطیلی با عرض کم و طول زیاد داشته باشید. با توجه به اندازه سمبوسه‌ای که مد نظرتان است می‌توانید اندازه آن را متفاوت کنید. اگر می‌خواهید از این غذا به عنوان فینگر فود استفاده کنید باید اندازه نانتان را کاهش دهید.

موادتان را گوشه نان لواش بریزید و آن را به شکل مثلث تا بزنید و همین روند را تکرار کنید تا به انتهای نان برسید. سپس نان‌هایی که آماده کرده‌اید را درون روغن سرخ کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرد به زن غریبه جلوی چشمان زنش! / مهیار من را عذاب می داد! + جزییات زیباترین زن دنیا از نظر رییس جمهور هیز کیست؟!+عکس ناهید در زندان بود که شوهرش به خواستگاری دختران پولدار رفت! هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آزار و اذیت جنسی زنان توسط سربازان هوس باز + عکس عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس زندگی گمشده زنان در جایی به نام "فراموش آباد" زنم به بهانه اضافه کاری با مردان غریبه در پی خوشگذرانی بود ! این مرد کتک خور سینمای ایران است + گفتگو و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: غذا پوست سبزیجات سیب زمینی لاغری کاهش ساعت سمبوسه غذای رژیمی عکس فیلم ایران تجاوز قتل مرد زندگی خودرو عقیم ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید