Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، محمد راستاد در حاشیه سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS-2018) در جمع خبرنگاران افزود: بنادر تجاری مراکز ایجاد کار و ارزش افزوده هستند و علاوه بر تعهدات اجتماعی بنادر برای توسعه شهرهای همجوار، طرح های توسعه ای که سازمان بنادر در طول سواحل و بخصوص سواحل جنوبی کشور در دست مطالعه یا اجرا دارد منجر به بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال شهرهای ساحلی کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه پس کرانه های بنادر که امکان جذب صنایع و ایجاد ارزش افزوده و ظرفیت های لجستیکی را درون و پیرامون بنادر فراهم می کند هم یکی دیگر از فعالیت هایی است که کمک می کند تا در نوار ساحلی کشور جذب نیروی کار و سرمایه افزایش داشته باشد و این امر در نهایت منجر به فقر زدایی در سواحل کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فقرزدایی توسعه بنادر سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده

حسن صیاد زمردی افزود: طبق قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده فعالان اقتصادی مشمول این قانون که باید تا پایان فروردین ماه مالیات و عوارض متعلق را پرداخت می‌کردند، سازمان امور مالیاتی اقدام به تهیه اظهار نامه پیش فرض کرده و با توجه به این طرح مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه تا ۲۲ اردیبهشت تمدید شد.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان افزود: افرادی که با استفاده از این فرصت مالیات و عوارض خود را پرداخت کنند می‌توانند از تسهیلات بخشودگی ۱۰۰ درصدی این جرائم برخوردار شوند.

 صیاد زمردی همچنین به ارسال فهرست معاملاتی اشاره و تصریح کرد: مهلت تکمیل فهرست معاملات موضوع ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم نیز تا ۲۶ اردیبهشت تمدید شده است و فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سایت my.tax.gov.ir فهرست معاملاتی خود را تکمیل و ارسال کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ایجاد سازمان‌های سرمایه‌گذاری مختص پارک‌های علم و فناوری
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد