Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: خانواده‌ای از کشور سودان دختر ۱۷ ساله خود را به خاطر گاو و ماشین به فروش رساندند.

چندی پیش یک خانواده بزرگ در سودان جنوبی در فیس بوک، حراجی برای فروش دختر 17 ساله خود ایجاد کردند. والدین عکسهایی را از دخترشان منتشر کردند و پیشنهاد دریافت چند گاو به ازای فروش دختر را دادند.

بعد از این آگهی حراج، 6 متقاضی برای خرید این دختر پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آنها معاون فرماندار یکی از ایالتهای کشور بود که برنده این حراجی نشد چرا که تنها 250 گاو پیشنهاد داده بود. این دختر به تاجری فروخته شد که دارای 9 زن است و 530 گاو، 3 اتومبیل لندکروز و 10 هزار دلار پیشنهاد داده بود. دختر 17 ساله مجبور شد با تاجر ازدواج کند.

پس از آنکه مسئولان فیس بوک در مورد برگزاری حراج مطلع شدند تمام صفحات مرتبط با آن را به دلیل پا گذاشتن روی قوانین،حذف کردند. زیرا قاچاق انسان در شبکه های اجتماعی ممنوع است.

سودان جنوبی یکی از فقیرترین کشورهای آفریقایی است. از سال 2013 جنگ داخلی بین دو قوم این کشور به راه افتاد. در سال 2017 کشور از قحطی فرو ریخت و تقریبا 5 میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داد. به گفته سازمان ملل متحد در سودان جنوبی 52% از دختران قبل از 18 سالگی ازدواج می کنند .فروش دختران به ازای دام و سایر کالاها از آدابی مرسوم در این کشور است. این دختر 17 ساله که نئوآلون نام دارد اکنون«گران ترین عروس سودان جنوبی »نام گرفته و اقوام به وجود او افتخار می کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ایلناز با محمود همخوابی کرد تا ازدواج کنند! / آبروی دختر ترکمن رفت و او ... تجاوز مرد به زن غریبه جلوی چشمان زنش! / مهیار من را عذاب می داد! + جزییات زیباترین زن دنیا از نظر رییس جمهور هیز کیست؟!+عکس ناهید در زندان بود که شوهرش به خواستگاری دختران پولدار رفت! هومن خان آمپول زن به دختران جوان تجاوز می کرد +عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس آزار و اذیت جنسی زنان توسط سربازان هوس باز + عکس خانم معلم جوان سر قرار عاشقانه زیر ماشین رفت و کشته شد +عکس شیوه جدید ازدواج زن و شوهر ایرانی / سفره عقد روی قله کوه

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق اخبار حوادث فرماندار دختر گاو دختر ۱۷ ساله خرید عکس فیلم تجاوز ایران زندگی قتل مرد ازدواج زن عقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین رویداد رویداد «دختران حاج قاسم» بعد از ظهر شنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین در رامسر آغاز شد.

در این رویداد که به مدت سه روز در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار می‌شود، بیش از ۳۰۰ دانش آموز دختر از مقطع متوسطه دوم حضور دارند.

این رویداد چهارمین رویداد آموزشی و با هدف توانمندسازی کنشگران فرهنگی و اجتماعی دختر قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 6090265

دیگر خبرها

  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران