Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس به سرمربی این تیم بابت مصاحبه‌هایش علیه کادر فنی تیم ملی هشدار داده است.

با وجود تلاش‌هایی که برای جلوگیری از تنش بین برانکو و کارلوس کی‌روش سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی انجام شده است اما باز هم این دو مربی نامدار در برخی از مصاحبه‌هایشان واکنش‌هایی علیه یکدیگر داشتند که این مصاحبه‌ها طی روزهای اخیر هم ادامه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از نایب قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان شد که لوپز مربی دروازه‌بانان تیم ملی با مشت گره کرده از قهرمانی تیم کاشیما در آسیا ابراز خوشحالی کرده که خیلی‌ها این موضوع را مربوط به اختلاف نظر مربیان تیم ملی با برانکو اعلام کردند هر چند که فدراسیون فوتبال چنین مسئله‌ای را تکذیب کرده اما همین موضوع با واکنش برانکو روبه‌رو شد و او در یکی دو مصاحبه اخیر خود از این موضوع به انتقاد پرداخت و حالا محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس، سرمربی این تیم و وابستگان این باشگاه هشدار جدی داده است. در این نامه که از سوی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ارسال شده آورده شده که تنها یک نفر مدعی خوشحالی مربی تیم ملی بوده که این موضوع باعث به راه افتادن خبرسازی‌های منفی علیه تیم ملی شده است و بعد از آن برانکو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با پیکان با الفاظ و کلماتی نامناسب باعث ایجاد تفرقه و دو دستگی در خانواده بزرگ فوتبال شده که این موضوع به تضعیف تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا شده است. ساکت در این نامه ضمن هشدار جدی برای پرهیز از گرفتار شدن در جریان‌سازی‌های مشکوک که اقتدار تیم ملی را هدف قرار داده عنوان کرده که تذکرات جدی را به مسئولان، وابستگان و رسانه‌های مرتبط با باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است و عنوان شده که فدراسیون فوتبال تمام مطالب و فعالیت‌ها را رصد کرده و در صورت لزوم اقدامات لازم قانونی را برای جلوگیری از برهم زدن تمرکز تیم ملی انجام خواهد داد. به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم روز گذشته در دیدار خصوصی که با خبرنگاران داشت، مطالبی را در کنایه به برانکو به دلیل مصاحبه اخیرش مطرح کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۹۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان