Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار "حسین رحیمی"، در سخنرانی خود در این یادواره، که با حضور مسئولان منطقه کیانشهر، خانواده شهدا و اهالی محله برگزار شد، با اشاره به از جان گذشتگی شهدا در دفاع از این مرز و بوم، بیان داشت:  محدود کردن از جان گذشتگی شهدا در حوزه ای خاص، همچون حوزه سیاسی، فرهنگی یا اجتماعی، کار بسیار سختی است چرا که در حقیقت، شهدا با گذشتن از مهمتربن سرمایه خود یعنی جان شریفشان، برای هر سه حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فداکاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی، با تاکید بر این مطلب که کار شهدا، کاری است سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تصریح کرد: شهدا از نظر سیاسی، با فدا کردن جان خود برای دشمن خط و نشان کشیدند که در برابر شما ایستادگی می کنیم و تا آخرین قطره خون خود مقاومت و پایداری می کنیم؛ از نظر فرهنگی نیز، شهدا با ایثار جانشان به ما پیام دادند که برای حفظ ارزش های دینی و احیاء مکارم اخلاقی و زنده ماندن مکتب باید از جان نیز گذشت؛  از نظر اجتماعی هم شهدا جانشان را برای وحدت امت و حفظ تمامیت ارضی و امنیت و آرامش جامعه فدا کردند.

رئیس پلیس پایتخـ، در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ، بسیجیان به کمک اولیا الله آمده اند و دین خدا را یاری کرده اند، حواریون، حضرت عیسی علیه السلام را یاری کردند و در صدر اسلام افرادی همچون علی بن ابی طالب، سلمان، مقداد، ابوذر و...، پیامبر اعظم، محمد بن عبدالله (ص) را یاری کردند، در کربلا نیز یاران با وفایی همچون وهب، حر، حضرت قاسم، حضرت علی اکبر و ... امام حسین(ع) را یاری کردند و در انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مخلص، همچون شهید جانباز حاج حمیدرضا بنیاد، برادر شهیدش و دیگر شهدا، حضرت امام خمینی رهبر کبیر (رضوان الله علیه) را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی کمک کردند.

وی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، نهال بسیج تنومند شده و از "حشد الشعبی" در عراق گرفته تا "حزب الله لبنان"، "انصار الله" یمن، "زینبیون" شام، "فاطمیون" افغانستان و "حیدریون" پاکستان را در برمی گیرد، که نتیجه آن افزایش اقتدار بسیج و توان بازدارندگی آن می باشد.

سردار رحیمی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که با دستان همین بسیجیان، دشمن در همه برنامه ریزی ها و توطئه هایش شکست خورده و به شدت عصبانی است و به همین دلیل، خاکریز خود را تغییر داده و از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی روی آورده اند اما غافل از اینکه امتی که از جان خود به راحتی می گذرد، فشارهای اقتصادی نمی تواند در مقاومت و ایستادگی اش اثر بگذارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با تاکید بر این که همه مدیون خون شهدا هستیم، اضافه کرد: امروز به برکت ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایستادگی و مقاومت خانواده معزز شهدا، شاهد وجود امنیت مثال زدنی در این کشور هستیم و به همین لحاظ باید این امنیت را قدر بدانیم و از آن با تمام وجود، پاسداری کنیم.

وی تاکید کرد: من و همکارانم در پلیس پایتخت به خانواده معزز شهدا و به شما مردم عزیز قول می دهیم که با روحیه بسیجی و تلاش شبانه روزی به عنوان سرباز ولایت از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم.

گفتنی است، در پایان مراسم با حضور رئیس پلیس پایتخت و جمعی از مسئولان مدعو، از کتاب "مگه ژنرال نیستیم" (روایتی از چهارده سال جانبازی حاج حمیدرضا بنیاد) به قلم سیما سادات صفری و یوسف پناهی، رونمایی شد

کد خبر 4469758

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج حسین رحیمی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردمی حامیان طرح عفاف و حجاب که عصر دوشنبه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) شهرستان اهواز برگزار شد گفت: زن چادری در ایران به منزله پرچم است و یکی از استراژی‌های دشمن این است که می‌گویند برای براندازی باید حجاب را سست کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: از رئیس جمهور، رئیس قوه قضائیه، رئیس قوه مقننه، علما و خانواده شهدا و خاصه شما مردم عزیز در حمایت از سربازان خودتان در این جنگ نرم سپاسگزارم که باعث شد امروز دشمن کلافه، سردرگم، عصبانی و ناراحت از ما باشد. ما امروز به حکم شهید بهشتی و شهدا در اینجا به دشمنان اعلام می‌کنیم «از ما، مردم مسلمان در طرح نور ناراحت باش و از این ناراحتی بمیر.»

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور شما زنان و مردان، دختران و پسران و خانواده‌های شهدا استراتژی دشمن به هم خورده و امروز نفوذش در حال از بین رفتن است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز یک بار دیگر مردم در صحنه آمده‌اند، اظهارکرد: در فتنه‌های مختلف از جمله فتنه سال ۸۸ وقتی مردم ۹ دی را آفریدند شکست دشمن در فتنه رقم خورد و امروز در فتنه جنگ شناختی، ترکیبی و نرم شماها تا در میدان باشید دشمن شکست خورده خود را می‌بیند. ضمن تشکر از همه شما عزیزان، از مردم ایران اسلامی عاجزانه و مشفقانه درخواست می‌کنم که همچنان در صحنه بمانید و سربازان خودتان را حمایت کنید تا شما، حمایت و دعای خانواده شهدا، متدین و علما هست ما همچنان در این میدان نبرد خواهیم ماند و ان شاءالله طرح نور را ادامه خواهیم داد.

هجمه دشمن با برنامه، زیرکانه، با آهنگ و ملودی خاص مردم فریب است

رادان همچنین قبل از شروع اجتماع بزرگ مردمی شهرستان اهواز در حمایت از طرح نور، در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهارکرد: خوشحال هستم که توفیق رفیق شد تا در جمع نورانی شما عزیزان خواهران و برادران، علما، اقوام و عشایر خوزستان باشم. به قدری هجمه دشمن با برنامه، زیرکانه، با آهنگ و ملودی خاص مردم فریب است که بعضی وقت‌ها در درون آتش هستید اما سوزش را احساس نمی‌کنیم اگرچه در حال سوختن هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همواره اقوام و عشایر خوزستان در قبل و بعد از دوران دفاع مقدس دنبال حق مظلوم بودند و به ظالم تاخته اند. دشمن در فتنه سال ۸۸ آموزش شش هفته‌ای درشش مرحله داشت تا به خیال واهی انقلاب مخملی راه انداخته و سقوط کشور را منجر شود اما مردم هوشیار وارد صحنه شده و سیلی جانانه‌ای به صورت آنان نواخت. دشمن نفوذ را انجام می‌دهد پس از آن دست به تغییر و سپس استحاله می‌زند که نتیجه آن منجر به فروپاشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ دوران دفاع مقدس جنگ سخت بود و جنگ کنونی جنگ نرم و ترکیبی است، گفت: سربازی و رزمندگی در این جنگ سهم همه است و اندازه آن دست خودتان و توشه آخرت‌تان خواهد بود. هدف اصلی، جوانان ما هستند چه باید کرد اگر قبول کنیم جنگی هست آن هم جنگ نیمه سخت و نرم؟! سربازها این جنگ چه کسانی هستند؟!

رادان افزود: ابزار زن خوزستانی، حجاب و خط قرمز، وطن و دین است حال اگر که حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می‌رود. مسیر اختلاف‌افکنی بسیار زیاد است و بسیاری مسائل اقتصادی را در این میان دستآویز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند