Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در پاسخ به تاخیر انگولو کانته در تمرینات با او برخورد جالبی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته هافبک خوش اخلاق و جنگنده چلسی و تیم ملی فرانسه در جریان تمرینات اخیر کشورش 45 دقیقه تاخیر داشته و دیرتر از سایرین به جمع بازیکنان اضافه شده است.

 

اما دیدیه دشان سرمربی موفق تیم ملی فرانسه از این خطای کانته گذشته و هنگام رسیدن به جلسه تمرینی چنین پاسخی به وی داده است: آخر انگولو کانته، تو که از قطار هم سریع تر هستی!

 

 

اما در نهایت هافبک 27 ساله چلسی مشمول تنبیه از سوی دشان نشده و در هر دو بازی فرانسه برابر هلند در لیگ ملت های اروپا و بازی دوستانه  برابر اروگوئه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته این اولین بار نیست که انرژی بالای کانته سرمربی تیمش را شگفت زده کرده است. در سال 2016 استیو والش مربی لسترسیتی در توصیف وی گفته بود: ما با سه هافبک در مرکز زمین بازی می کنیم، درینک واتر در وسط زمین و کانته در دو طرف وی.

 

کانته در سالهای اخیر بخش مهمی از ترکیب چلسی لقب گرفته و اخیرا نیز قرارداد خود را با این باشگاه به مدت پنج سال تمدید کرده است.

دشان (سرمربی) انگولو کانته تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دشان سرمربی انگولو کانته تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبر جدید درباره علی کریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که خبر مهمی از ترکیه به ایران رسید. باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

این هافبک ایرانی ۳۰ ساله در این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند. او در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشته و شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

آخرین خبر از مصدومیت کریمی این است که او تا پایان فصل ریکاوری می‌کند و از ابتدای فصل بعد در ترکیب کایسری‌اسپور قرار می‌گیرد. او که این فصل یکی از بازیکنان کلیدی کایسری بوده و مقبول هواداران هم قرار گرفته، امیدوار است فصل بعد با باشگاه ترکیه‌ای نتایج قابل قبولی کسب کند. کسب سهمیه اروپایی از جمله اهداف کریمی و کایسری در فصل آینده است.

کد خبر 849474 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!